Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173961/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00177990/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-16
- 2023/BZP 00188028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu „Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie” UDA - RPPD.03.03.01-20-0261/19 – Cz. I-IV”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856537700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu „Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie” UDA - RPPD.03.03.01-20-0261/19 – Cz. I-IV”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6006f198-d967-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019125/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Realizacja kursów i szkoleń dla nauczycieli w projekcie " Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie" ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie” UDA - RPPD.03.03.01-20-0261/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/KUR/TIP/RPOWP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20340 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówieniaa) Szkolenie doskonalące warsztat pracy nauczyciela
• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Liczba uczestników: 25 osób
• Termin realizacji: do 31.10.2023r.
• Wyjazd 2-dniowy, wymiar godzin szkolenia: 16 godzin szkoleniowych
• Miejsce realizacji: Ziołowy Zakątek lub inne miejsce zaakceptowane przez Zamawiającego (możliwość zmiany miejsca docelowego pod warunkiem zachowania ilości kilometrów +/- 100 km)
• Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności organizowania własnego warsztatu pracy, planowania i ewaluacji oddziaływań dydaktycznych; popularyzacja nowoczesnych metod i form pracy, umiejętności prowadzenia dokumentacji planistyczno-organizacyjnej. Public relations szkoły XXI Nowoczesne technikum. Budowanie pozytywnego wizerunku szkoły i pozytywnych relacji w szkole.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia szkolenia
b) Szkolenie z zakresu umiejętności osobistych
• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Liczba uczestników: 7 osób
• Termin realizacji: do 31.10.2023r.
• Wyjazd 2-dniowy, wymiar godzin szkolenia: 16 godzin szkoleniowych
• Miejsce realizacji: Ziołowy Zakątek lub inne miejsce zaakceptowane przez Zamawiającego (możliwość zmiany miejsca docelowego pod warunkiem zachowania ilości kilometrów +/- 100 km)
• Celem szkolenia doskonalenie umiejętności nawiązywania i utrzymywania satysfakcjonujących relacji z uczniami, rodzicami oraz innymi nauczycielami. Wykorzystanie narzędzi informatycznych do przygotowania materiałów dydaktycznych, informacyjnych i promocyjnych. Zapoznanie z programami graficznymi. Zasady tworzenia ulotek, plakatów, stron.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia szkolenia
Wyjazdy dwudniowe- zakresem swoim obejmują: transport, opłaty parkingowe, ubezpieczenie uczestników wyjazdu, wyżywienie, nocleg i inne niezbędne opłaty do prawidłowej realizacji zadania. Wyżywienie to jest: obiad w dniu wyjazdu, kolacja w miejscu zakwaterowania, śniadanie w miejscu zakwaterowania, obiad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 15280,0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia - Szkolenie monter instalacji nawadniających• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Liczba uczestników: 1 osoba
• Termin realizacji: do 31.10.2023r.
• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy, dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 90% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: rodzaje i elementy systemów nawadniających; podstawy hydrauliki; zasady projektowania systemów nawadniających; zasady montażu; wykonanie projektu systemu nawadniającego; sterowniki i technologie sterowania, zraszacze: dedykowane dla ogrodów przydomowych, obiektów komercyjnych; regulacja zraszaczy; montaż instalacji systemów automatycznego nawadniania obejmujący prezentację poszczególnych elementów systemu oraz ćwiczenia praktyczne w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 1265 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówienia – Kurs marketing w social mediach• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Liczba uczestników: 1 osoba
• Termin realizacji: do 31.10.2023r.
• Wymiar godzin: min. 8 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy, dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Charakterystyka marketingowa serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne); aktualne statystyki użytkowników oraz najpopularniejszych platform społecznościowych; zasady skutecznego content marketingu w social media; charakterystyka komunikacji w mediach społecznościowych; wykorzystanie kanałów social media zgodnie z ich charakterystyką; Jak dotrzeć do klienta – zasady tworzenia skutecznych komunikatów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 1265,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część zamówienia - Szkolenia fryzjerskiea) Analiza kolorystyczna
• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Liczba uczestników: 1 osoba
• Termin realizacji: do 31.10.2023r.
• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy, dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 90% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Teoria koloru (Kolory bazowe i dopełniające, Temperatura koloru, Parametry określające kolor, Kolory podstawowe i pochodne, Zasady łącznia kolorów); Kolorystyczne typy urody (Przegląd klasyfikacji typów urody – różne podziały, Klasyczna analiza kolorystyczna wg czterech pór roku, Rozszerzona analiza kolorystyczna – 12 typów, Kolory garderoby, makijażu, włosów, biżuterii, dodatków dla różnych typów urody); Warsztat pracy kolorysty (Stanowisko pracy, Niezbędne akcesoria w pracy kolorysty, Poznanie i przygotowanie klienta, Przebieg analizy kolorystycznej , Czynniki zakłócające prawidłowe przeprowadzenie analizy); Dobór kolorów do osoby (Techniki wykonywania analizy kolorystycznej, Praca z profesjonalnymi chustami i ramami, Praca z karnetem kolorystycznym, ABC kolorów obowiązujących w biznesie, Aspekty psychologii wyglądu – dobór kolorów garderoby harmonizujących z osobowością oraz charakterem pracy klientów).
b) Nowoczesne techniki koloryzacji
• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Liczba uczestników: 1 osoba
• Termin realizacji: do 31.10.2023r.
• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy, dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 90% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: zapoznanie z aktualnie panującymi trendami (koloryzacje w modnych odcieniach takie jak: blended bronde, twilighting, sunlit honey blonde, apricot red, blushed chocolate brown, brunt caramel, mushroom brown); pogłębienie wiedzy dotyczącej dekoloryzacji, koloryzacji przy użyciu nowoczesnych technik; kształtowanie umiejętności doboru technik, preparatów i kolorystyki do pożądanego efektu (ribbon balayage, strand balayage, global coloring, hairline details, touch of the sun). Trzy topowe techniki koloryzacji – ombre, sombre i flamboyage, czym różnią się w/w techniki, produkty używane przy tego typu koloryzacjach, wskazówki dotyczące stosowania produktów.
• Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w pomieszczeniu przystosowanym i wyposażonym do realizacji zajęć praktycznych z zakresu fryzjerstwa.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2530 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24571,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24571,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art Color Models Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356
7.3.3) Ulica: Rejtana 67/4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.