eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu otwockiego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu otwockiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu otwockiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-604c546d-ba31-4c00-a4eb-d5cbaff05c80

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/452982

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:
„Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64
ustawy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej),
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów
Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-
otwocki.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),
dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-21/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmujący odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni asfaltowej przy użyciu środków chemicznych (soli i piasku w proporcjach 50/50) za pomocą pługopiaskarki wraz z płużeniem przez wykonanie usługi odśnieżania należy rozumieć odśnieżenie jezdni na całej szerokości oraz posypanie jezdni na całym odcinku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
a) Część I: Gmina Celestynów
3. Ogólne informację dotyczące wszystkich części:
1) Realizacja usługi po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2) Czas realizacji na zgłoszenie:
a) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 2 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części VI: Gmina Józefów, Części VII: Gmina Otwock, Części IV: Gmina Karczew, Części V: Gmina Wiązowna
b) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 4 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części I: Gmina Celestynów, Części II: Gmina Sobienie – Jeziory i Gmina Osieck, Części III: Gmina Kołbiel,
3) Usługa musi być realizowana z materiału Wykonawcy (mieszanka soli i piasku w proporcjach 50/50), w związku z czym do ceny usługi płużenia i sypania należy doliczyć koszt materiału tj. mieszanki soli i piasku niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej zwykłej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorku sodu NaCl - > 90%;
- SO3 - < 3,0%;
- H2O - < 3,0%
- żelazocyjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - > 0,75%
- części nierozpuszczalne w wodzie - < 8,0%
b) skład ziarnowy:
 ziarna >6,3m - < 10%
 ziarna <1mm - < 60%
w pozostałym zakresie parametrom określonym w normie PN-86/C-84081/02:1998 Sól (Chlorek sodu).
4) Wykonawca po każdym zrealizowaniu zlecenia zobowiązany jest do wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru gdzie w szczególności podana będzie godzina rozpoczęcia usługi, jej zakończenia oraz wskazania miejsca wykonywania usługi. - wzór protokołu przekaże Zamawiający
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru usługi.
6) Przez 1 km należy rozumieć wykonanie usługi na całej szerokości jezdni na odcinku 1 km.
7) W ofercie prosimy o podanie ceny brutto za:
a) za jednorazową usługę płużenia wraz z sypaniem 1 km drogi z materiałem Wykonawcy,
b) za jednorazową usługę płużenia 1 km drogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmujący odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni asfaltowej przy użyciu środków chemicznych (soli i piasku w proporcjach 50/50) za pomocą pługopiaskarki wraz z płużeniem przez wykonanie usługi odśnieżania należy rozumieć odśnieżenie jezdni na całej szerokości oraz posypanie jezdni na całym odcinku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
b) Część II: Gmina Sobienie-Jeziory i Gmina Osieck
3. Ogólne informację dotyczące wszystkich części:
1) Realizacja usługi po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2) Czas realizacji na zgłoszenie:
a) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 2 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części VI: Gmina Józefów, Części VII: Gmina Otwock, Części IV: Gmina Karczew, Części V: Gmina Wiązowna
b) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 4 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części I: Gmina Celestynów, Części II: Gmina Sobienie – Jeziory i Gmina Osieck, Części III: Gmina Kołbiel,
3) Usługa musi być realizowana z materiału Wykonawcy (mieszanka soli i piasku w proporcjach 50/50), w związku z czym do ceny usługi płużenia i sypania należy doliczyć koszt materiału tj. mieszanki soli i piasku niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej zwykłej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorku sodu NaCl - > 90%;
- SO3 - < 3,0%;
- H2O - < 3,0%
- żelazocyjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - > 0,75%
- części nierozpuszczalne w wodzie - < 8,0%
b) skład ziarnowy:
 ziarna >6,3m - < 10%
 ziarna <1mm - < 60%
w pozostałym zakresie parametrom określonym w normie PN-86/C-84081/02:1998 Sól (Chlorek sodu).
4) Wykonawca po każdym zrealizowaniu zlecenia zobowiązany jest do wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru gdzie w szczególności podana będzie godzina rozpoczęcia usługi, jej zakończenia oraz wskazania miejsca wykonywania usługi. - wzór protokołu przekaże Zamawiający
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru usługi.
6) Przez 1 km należy rozumieć wykonanie usługi na całej szerokości jezdni na odcinku 1 km.
7) W ofercie prosimy o podanie ceny brutto za:
a) za jednorazową usługę płużenia wraz z sypaniem 1 km drogi z materiałem Wykonawcy,
b) za jednorazową usługę płużenia 1 km drogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmujący odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni asfaltowej przy użyciu środków chemicznych (soli i piasku w proporcjach 50/50) za pomocą pługopiaskarki wraz z płużeniem przez wykonanie usługi odśnieżania należy rozumieć odśnieżenie jezdni na całej szerokości oraz posypanie jezdni na całym odcinku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
c) Część III: Gmina Kołbiel,
3. Ogólne informację dotyczące wszystkich części:
1) Realizacja usługi po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2) Czas realizacji na zgłoszenie:
a) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 2 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części VI: Gmina Józefów, Części VII: Gmina Otwock, Części IV: Gmina Karczew, Części V: Gmina Wiązowna
b) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 4 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części I: Gmina Celestynów, Części II: Gmina Sobienie – Jeziory i Gmina Osieck, Części III: Gmina Kołbiel,
3) Usługa musi być realizowana z materiału Wykonawcy (mieszanka soli i piasku w proporcjach 50/50), w związku z czym do ceny usługi płużenia i sypania należy doliczyć koszt materiału tj. mieszanki soli i piasku niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej zwykłej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorku sodu NaCl - > 90%;
- SO3 - < 3,0%;
- H2O - < 3,0%
- żelazocyjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - > 0,75%
- części nierozpuszczalne w wodzie - < 8,0%
b) skład ziarnowy:
 ziarna >6,3m - < 10%
 ziarna <1mm - < 60%
w pozostałym zakresie parametrom określonym w normie PN-86/C-84081/02:1998 Sól (Chlorek sodu).
4) Wykonawca po każdym zrealizowaniu zlecenia zobowiązany jest do wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru gdzie w szczególności podana będzie godzina rozpoczęcia usługi, jej zakończenia oraz wskazania miejsca wykonywania usługi. - wzór protokołu przekaże Zamawiający
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru usługi.
6) Przez 1 km należy rozumieć wykonanie usługi na całej szerokości jezdni na odcinku 1 km.
7) W ofercie prosimy o podanie ceny brutto za:
a) za jednorazową usługę płużenia wraz z sypaniem 1 km drogi z materiałem Wykonawcy,
b) za jednorazową usługę płużenia 1 km drogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmujący odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni asfaltowej przy użyciu środków chemicznych (soli i piasku w proporcjach 50/50) za pomocą pługopiaskarki wraz z płużeniem przez wykonanie usługi odśnieżania należy rozumieć odśnieżenie jezdni na całej szerokości oraz posypanie jezdni na całym odcinku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
d) Część IV: Gmina Karczew,
3. Ogólne informację dotyczące wszystkich części:
1) Realizacja usługi po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2) Czas realizacji na zgłoszenie:
a) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 2 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części VI: Gmina Józefów, Części VII: Gmina Otwock, Części IV: Gmina Karczew, Części V: Gmina Wiązowna
b) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 4 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części I: Gmina Celestynów, Części II: Gmina Sobienie – Jeziory i Gmina Osieck, Części III: Gmina Kołbiel,
3) Usługa musi być realizowana z materiału Wykonawcy (mieszanka soli i piasku w proporcjach 50/50), w związku z czym do ceny usługi płużenia i sypania należy doliczyć koszt materiału tj. mieszanki soli i piasku niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej zwykłej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorku sodu NaCl - > 90%;
- SO3 - < 3,0%;
- H2O - < 3,0%
- żelazocyjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - > 0,75%
- części nierozpuszczalne w wodzie - < 8,0%
b) skład ziarnowy:
 ziarna >6,3m - < 10%
 ziarna <1mm - < 60%
w pozostałym zakresie parametrom określonym w normie PN-86/C-84081/02:1998 Sól (Chlorek sodu).
4) Wykonawca po każdym zrealizowaniu zlecenia zobowiązany jest do wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru gdzie w szczególności podana będzie godzina rozpoczęcia usługi, jej zakończenia oraz wskazania miejsca wykonywania usługi. - wzór protokołu przekaże Zamawiający
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru usługi.
6) Przez 1 km należy rozumieć wykonanie usługi na całej szerokości jezdni na odcinku 1 km.
7) W ofercie prosimy o podanie ceny brutto za:
a) za jednorazową usługę płużenia wraz z sypaniem 1 km drogi z materiałem Wykonawcy,
b) za jednorazową usługę płużenia 1 km drogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmujący odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni asfaltowej przy użyciu środków chemicznych (soli i piasku w proporcjach 50/50) za pomocą pługopiaskarki wraz z płużeniem przez wykonanie usługi odśnieżania należy rozumieć odśnieżenie jezdni na całej szerokości oraz posypanie jezdni na całym odcinku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
e) Część V: Gmina Wiązowna,
3. Ogólne informację dotyczące wszystkich części:
1) Realizacja usługi po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2) Czas realizacji na zgłoszenie:
a) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 2 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części VI: Gmina Józefów, Części VII: Gmina Otwock, Części IV: Gmina Karczew, Części V: Gmina Wiązowna
b) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 4 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części I: Gmina Celestynów, Części II: Gmina Sobienie – Jeziory i Gmina Osieck, Części III: Gmina Kołbiel,
3) Usługa musi być realizowana z materiału Wykonawcy (mieszanka soli i piasku w proporcjach 50/50), w związku z czym do ceny usługi płużenia i sypania należy doliczyć koszt materiału tj. mieszanki soli i piasku niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej zwykłej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorku sodu NaCl - > 90%;
- SO3 - < 3,0%;
- H2O - < 3,0%
- żelazocyjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - > 0,75%
- części nierozpuszczalne w wodzie - < 8,0%
b) skład ziarnowy:
 ziarna >6,3m - < 10%
 ziarna <1mm - < 60%
w pozostałym zakresie parametrom określonym w normie PN-86/C-84081/02:1998 Sól (Chlorek sodu).
4) Wykonawca po każdym zrealizowaniu zlecenia zobowiązany jest do wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru gdzie w szczególności podana będzie godzina rozpoczęcia usługi, jej zakończenia oraz wskazania miejsca wykonywania usługi. - wzór protokołu przekaże Zamawiający
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru usługi.
6) Przez 1 km należy rozumieć wykonanie usługi na całej szerokości jezdni na odcinku 1 km.
7) W ofercie prosimy o podanie ceny brutto za:
a) za jednorazową usługę płużenia wraz z sypaniem 1 km drogi z materiałem Wykonawcy,
b) za jednorazową usługę płużenia 1 km drogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmujący odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni asfaltowej przy użyciu środków chemicznych (soli i piasku w proporcjach 50/50) za pomocą pługopiaskarki wraz z płużeniem przez wykonanie usługi odśnieżania należy rozumieć odśnieżenie jezdni na całej szerokości oraz posypanie jezdni na całym odcinku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
f) Część VI: Gmina Józefów,
3. Ogólne informację dotyczące wszystkich części:
1) Realizacja usługi po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2) Czas realizacji na zgłoszenie:
a) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 2 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części VI: Gmina Józefów, Części VII: Gmina Otwock, Części IV: Gmina Karczew, Części V: Gmina Wiązowna
b) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 4 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części I: Gmina Celestynów, Części II: Gmina Sobienie – Jeziory i Gmina Osieck, Części III: Gmina Kołbiel,
3) Usługa musi być realizowana z materiału Wykonawcy (mieszanka soli i piasku w proporcjach 50/50), w związku z czym do ceny usługi płużenia i sypania należy doliczyć koszt materiału tj. mieszanki soli i piasku niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej zwykłej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorku sodu NaCl - > 90%;
- SO3 - < 3,0%;
- H2O - < 3,0%
- żelazocyjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - > 0,75%
- części nierozpuszczalne w wodzie - < 8,0%
b) skład ziarnowy:
 ziarna >6,3m - < 10%
 ziarna <1mm - < 60%
w pozostałym zakresie parametrom określonym w normie PN-86/C-84081/02:1998 Sól (Chlorek sodu).
4) Wykonawca po każdym zrealizowaniu zlecenia zobowiązany jest do wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru gdzie w szczególności podana będzie godzina rozpoczęcia usługi, jej zakończenia oraz wskazania miejsca wykonywania usługi. - wzór protokołu przekaże Zamawiający
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru usługi.
6) Przez 1 km należy rozumieć wykonanie usługi na całej szerokości jezdni na odcinku 1 km.
7) W ofercie prosimy o podanie ceny brutto za:
a) za jednorazową usługę płużenia wraz z sypaniem 1 km drogi z materiałem Wykonawcy,
b) za jednorazową usługę płużenia 1 km drogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmujący odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni asfaltowej przy użyciu środków chemicznych (soli i piasku w proporcjach 50/50) za pomocą pługopiaskarki wraz z płużeniem przez wykonanie usługi odśnieżania należy rozumieć odśnieżenie jezdni na całej szerokości oraz posypanie jezdni na całym odcinku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
g) Część VII: Gmina Otwock.
3. Ogólne informację dotyczące wszystkich części:
1) Realizacja usługi po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.
2) Czas realizacji na zgłoszenie:
a) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 2 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części VI: Gmina Józefów, Części VII: Gmina Otwock, Części IV: Gmina Karczew, Części V: Gmina Wiązowna
b) Wykonawca w momencie otrzymania telefonicznego zgłoszenia zobowiązany jest do wykonania usługi w ciągu 4 godzin od wystąpienia opadu – dotyczy Części I: Gmina Celestynów, Części II: Gmina Sobienie – Jeziory i Gmina Osieck, Części III: Gmina Kołbiel,
3) Usługa musi być realizowana z materiału Wykonawcy (mieszanka soli i piasku w proporcjach 50/50), w związku z czym do ceny usługi płużenia i sypania należy doliczyć koszt materiału tj. mieszanki soli i piasku niezbędnego do realizacji zamówienia. Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej zwykłej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorku sodu NaCl - > 90%;
- SO3 - < 3,0%;
- H2O - < 3,0%
- żelazocyjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - > 0,75%
- części nierozpuszczalne w wodzie - < 8,0%
b) skład ziarnowy:
 ziarna >6,3m - < 10%
 ziarna <1mm - < 60%
w pozostałym zakresie parametrom określonym w normie PN-86/C-84081/02:1998 Sól (Chlorek sodu).
4) Wykonawca po każdym zrealizowaniu zlecenia zobowiązany jest do wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu protokołu odbioru gdzie w szczególności podana będzie godzina rozpoczęcia usługi, jej zakończenia oraz wskazania miejsca wykonywania usługi. - wzór protokołu przekaże Zamawiający
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru usługi.
6) Przez 1 km należy rozumieć wykonanie usługi na całej szerokości jezdni na odcinku 1 km.
7) W ofercie prosimy o podanie ceny brutto za:
a) za jednorazową usługę płużenia wraz z sypaniem 1 km drogi z materiałem Wykonawcy,
b) za jednorazową usługę płużenia 1 km drogi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Część I - zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 2 pługo-solarkami przystosowane do płużenia i posypywania
5) Część II - zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 2 pługo-solarkami przystosowane do płużenia i posypywania
6) Część III - zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 2 pługo-solarkami przystosowane do płużenia i posypywania
7) Część IV - zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 3 pługo-solarkami przystosowane do płużenia i posypywania
8) Część V - zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 3 pługo-solarkami przystosowane do płużenia i posypywania
9) Część VI - zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 2 pługo-solarkami przystosowane do płużenia i posypywania
10) Część VII - zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 4 pługo-solarkami przystosowane do płużenia i posypywania

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz potencjału technicznego tj. pługo-solarki

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz w poniższych przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,
4) zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem nieprzewidzianych, niekorzystnych warunków atmosferycznych uzasadnionych podjęciem działań związanych z należytym utrzymaniem dróg,
5) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w §7 ust. 3 w przypadku wykorzystania środków przed upływem terminu realizacji umowy oraz możliwości finansowych Zamawiającego, a realizacja przedmiotu umowy będzie związana z zapewnieniem należytego utrzymania dróg przy czy wartość wynagrodzenia może ulec zwiększeniu o maksymalnie 70% wartości brutto o której mowa w §7 ust. 3.
6) zmiany maksymalnej wartości oraz terminu końcowego wykonania Umowy, wynikających ze zmiany terminu, sposobu lub źródła finansowania przedmiotu Umowy,
7) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/452982

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.