Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463565/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED w Inspektoracie ZUS w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=552531271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED w Inspektoracie ZUS w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca48972e-7257-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408787/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED- I/Suwałki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.10.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia na 433 sztuki opraw typu LED w budynku Inspektoratu ZUS w Suwałkach.
2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Demontaż istniejących źródeł światła – opraw świetlówkowych oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego.
- Montaż opraw oświetleniowych typu LED – (oprawy oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego).
- Wykonanie pomiarów rezystencji izolacji obwodów oświetleniowych.
- Wykonanie pomiarów rezystencji pętli zwarcia.
- Wykonanie pomiarów skuteczności zadziałania wyłączników różnicowo-prądowych w instalacji oświetlenia po wymianie oświetlenia na oprawy typu LED.
- Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia wnętrz po wymianie opraw.
- Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych robotach.
- Uzgodnienia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z rzeczoznawcą ds. p.poż.
3 Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2023 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw.
4 Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNOUSŁUGOWE "INSTALATOR" SPÓŁKA CYWILNA - ANDRZEJ ŚLIWIŃSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNOUSŁUGOWE "INSTALATOR" SPÓŁKA CYWILNA - JERZY PANASEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790341670
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.