eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaDostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw i siłownie zewnętrzne na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw i siłownie zewnętrzne na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/6161125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw i siłownie zewnętrzne na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76827815-c13d-4628-98a6-c45b0f59f3f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038221/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw i siłownie zewnętrzne na terenie Gminy Grabica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76827815-c13d-4628-98a6-c45b0f59f3f5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji (m.in. publikacja zmian i wyjaśnień treści SWZ) oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowo wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w pkt. XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, NIP:771-17-33-841, REGON 590647865, tel. 44/616-11-25 e-mail: urzadgminy@grabica.pl;
 inspektorem ochrony w Urzędzie Gminy w Grabicy jest Pan Piotr Pryliński, tel. +48 535801123, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
 dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: ZP.271.1.13.2024 pn. „Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw i siłownie zewnętrzne na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie ustawy z dnia z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa wraz z montażem urządzeń na plac zabaw i siłownie zewnętrzną w miejscowości Dziewuliny i siłownię zewnętrzną w miejscowości Lutosławice Rządowe.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostawy i montażu urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
b) dostawy urządzeń fabrycznie nowych, wolnych od wad oraz spełniających wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w szczególności grupą norm PN-EN 1176 i/lub normą PN-EN 16630:20016-06 w zakresie siłowni zewnętrznej lub równoważne oraz posiadające certyfikaty zgodności z normami. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw i/lub siłowni zewnętrznej winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń itp.
a) montażu urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) przestrzegania przy montażu urządzeń przepisów prawa, w szczególności: przepisów bhp, ppoż., sanitarnych i przepisów ochrony środowiska,
c) uporządkowania terenu poszczególnych placów zabaw, siłowni wraz z przyległym terenem po zakończeniu montażu, w szczególności wolnego od odpadów i zbędnych materiałów,
d) przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy dokumentów wskazanych w § 5 ust.4 projektu umowy.
e) udzielenia na poszczególne Części zamówienia gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyce do okresu równego gwarancji jakości na okres zaoferowany przez wykonawcę w ofercie ( min. 36 miesięcy, max 84 miesiące) - termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XXI SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załącznik nr 4 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i projekcie umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. Lokalizacja urządzeń została ujęta na Projektach zagospodarowania terenu każdej z miejscowości stanowiących Załączniki nr 5.1-5.2 z zastrzeżeniem, że dostawa i montaż dotyczy tylko urządzeń ujętych w Załączniku nr 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i wydłużenie rękojmi do okresu równego gwarancji jakości (G):

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej w miejscowości Kafar.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostawy i montażu urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
b) dostawy urządzeń fabrycznie nowych, wolnych od wad oraz spełniających wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w szczególności grupą norm PN-EN 1176 i/lub normą PN-EN 16630:20016-06 w zakresie siłowni zewnętrznej lub równoważne oraz posiadające certyfikaty zgodności z normami. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw i/lub siłowni zewnętrznej winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń itp.
a) montażu urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) przestrzegania przy montażu urządzeń przepisów prawa, w szczególności: przepisów bhp, ppoż., sanitarnych i przepisów ochrony środowiska,
c) uporządkowania terenu poszczególnych placów zabaw, siłowni wraz z przyległym terenem po zakończeniu montażu, w szczególności wolnego od odpadów i zbędnych materiałów,
d) przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy dokumentów wskazanych w § 5 ust.4 projektu umowy.
e) udzielenia na poszczególne Części zamówienia gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyce do okresu równego gwarancji jakości na okres zaoferowany przez wykonawcę w ofercie ( min. 36 miesięcy, max 84 miesiące) - termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XXI SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załącznik nr 4 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i projekcie umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. Lokalizacja urządzeń została ujęta na Projekcie zagospodarowania terenu stanowiącym Załączniki nr 5.3 z zastrzeżeniem, że dostawa i montaż dotyczy tylko urządzeń ujętych w Załączniku nr 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i wydłużenie rękojmi do okresu równego gwarancji jakości (G):

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa wraz z montażem urządzeń na plac zabaw w miejscowości Kafar oraz na plac zabaw w miejscowości Rusociny
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostawy i montażu urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
b) dostawy urządzeń fabrycznie nowych, wolnych od wad oraz spełniających wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w szczególności grupą norm PN-EN 1176 i/lub normą PN-EN 16630:20016-06 w zakresie siłowni zewnętrznej lub równoważne oraz posiadające certyfikaty zgodności z normami. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw i/lub siłowni zewnętrznej winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń itp.
a) montażu urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) przestrzegania przy montażu urządzeń przepisów prawa, w szczególności: przepisów bhp, ppoż., sanitarnych i przepisów ochrony środowiska,
c) uporządkowania terenu poszczególnych placów zabaw, siłowni wraz z przyległym terenem po zakończeniu montażu, w szczególności wolnego od odpadów i zbędnych materiałów,
d) przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy dokumentów wskazanych w § 5 ust.4 projektu umowy.
e) udzielenia na poszczególne Części zamówienia gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyce do okresu równego gwarancji jakości na okres zaoferowany przez wykonawcę w ofercie ( min. 36 miesięcy, max 84 miesiące) - termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XXI SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załącznik nr 4 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i projekcie umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. Lokalizacja urządzeń została ujęta na Projektach zagospodarowania terenu każdej z miejscowości stanowiących Załączniki nr 5.3-5.4 z zastrzeżeniem, że dostawa i montaż dotyczy tylko urządzeń ujętych w Załączniku nr 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a) W Części III zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na rezygnacji z dostawy i montażu urządzeń placu zabaw w miejscowości Rusociny.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku, gdy Zamawiający otrzyma decyzję organu administracji architektoniczno – budowlanej wnoszącą sprzeciw do złożonego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
c) W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w lit. b w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Oświadczenie będzie zawierało oświadczenie o odstąpieniu od realizacji Części III zamówienia w zakresie urządzeń opisanych w pkt. III.II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
d) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
e) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest niewykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji.
f) Skorzystanie z prawa opcji przez Zmawiającego nie będzie wymagało zmiany umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i wydłużenie rękojmi do okresu równego gwarancji jakości (G):

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ppkt. 2.2 litera a SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
o nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 lit. a SWZ lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4, ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Karty katalogowe/techniczne potwierdzające parametry deklarowanych urządzeń - przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty katalogowe/techniczne potwierdzające parametry deklarowanych urządzeń - przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Oryginał pełnomocnictwa składany jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać́ w szczególności wskazanie:
 postepowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
 wszystkich wykonawców ubiegających się̨ wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
 ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. XIII ppkt. 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w okolicznościach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Obowiązek złożenia tego oświadczenia mają również wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej w związku z art. 860 §1 ustawy Kodeks Cywilny.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewidział możliwość zmian zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w projekcie umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z pkt. XVII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.