eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaŚwiadczenie usług poligraficznych oraz introligatorskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług poligraficznych oraz introligatorskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d578a54b-5aae-40f5-ae3b-91ae8179f6b4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług poligraficznych oraz introligatorskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d578a54b-5aae-40f5-ae3b-91ae8179f6b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.55 Usługi poligraficzne i introligatorskie na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-III.271.181.2024.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7081,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych oraz introligatorskich na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola – Zamawiającego.
2. Wskazane świadczenie usług poligraficznych oraz introligatorskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli polegać będzie na wykonaniu i sukcesywnej dostawie następujących druków:
a) bloczków - skierowania na posiłek (2 880 sztuk),
b) wywiadów środowiskowych oraz załączników do wywiadów środowiskowych (23 520 sztuk),
c) Niebieska Karta (480 sztuk), zgodnych z aktualnym rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 kwietnia 2021 r. w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego (Dz. U. 2021 poz. 893), obowiązującym od dnia 15 listopada 2021 r.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających
z zapotrzebowania składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.
4. Dostawa druków będzie odbywać się sukcesywnie, w terminie do 5 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego jednostkowego zamówienia.
5. Zamawiający składa zamówienie w formie elektronicznej na adres e-mail, wskazany przez Wykonawcę.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, przy
ul. Dmowskiego 1, pok. nr 13 (bloczki) i pok. nr 10 (wywiady środowiskowe, załączniki do wywiadów środowiskowych), 37-450 Stalowa Wola.
7. Termin i godzinę dostawy Wykonawca uzgodni z osobą upoważnioną.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
9. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
10. Wykonanie dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego, stanowiącym Załącznik nr 2 do Wzoru umowy (Załącznik nr 2 do niniejszego SWZ). Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu dostawy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
11. W przypadku dostarczenia druków niespełniających wymogów określonych przez Zamawiającego, odmówi on ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć druki wolne od wad w terminie do 3 dni roboczych.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
13. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
14. UWAGA! Wzory druków (stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ) przesłane przez Zamawiającego stanowią jedynie materiał poglądowy. Przed realizacją zaleca się kontakt z Kierownikiem Działu Pomocy Środowiskowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 23 października 2024 r., do godz. 12:00 (termin składania ofert) do Centralnego Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na realizację ww. zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.