eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witkowo"Strefa relaksu dla dużych i małych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mielżynie" oraz doposażenie placów zabaw.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Strefa relaksu dla dużych i małych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mielżynie" oraz doposażenie placów zabaw.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Witkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska

1.5.2.) Miejscowość: Witkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-230

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@witkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/967771

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Strefa relaksu dla dużych i małych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mielżynie" oraz doposażenie placów zabaw.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c964651-1ff3-4abe-9045-04be1b02d19c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070222/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 "Strefa relaksu dla dużych i małych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mielżynie" oraz doposażenie placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITz.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 80597,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Strefa relaksu dla dużych i małych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mielżynie” Mielżyn ul. Strzałkowska 1 teren
placu zabaw Zespołu Szkolno-Przedszkolnego. Wykonawca dostarczy i zamontuje:
- Zestaw edukacyjny,
- Piramidę linową,
- Linearium,
- Huśtawka bocianie gniazdo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524100-8 - Gry edukacyjne

37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania

37535100-8 - Huśtawki

4.5.5.) Wartość części: 50141,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca dostarczy i zamontuje:
- Plac zabaw w m. Małachowo Szemborowice - zjeżdżalnię,
- Plac zabaw w m. Witkówko – grę kółko i krzyżyk, huśtawkę ważkę,
- Plac zabaw przy plaży na terenie OW w Skorzęcinie – karuzelę,
- Plac zabaw w Maleninie – huśtawkę wahadłową potrójną,
- Plac zabaw w Maleninie – ściankę wspinaczkową z drabinką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37524100-8 - Gry edukacyjne

37535230-8 - Karuzele do placów zabaw

37535100-8 - Huśtawki

37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania

4.5.5.) Wartość części: 30456,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W wyniku sprawdzenia ofert zamawiający stwierdził, że nie dysponuje żadną ważną ofertą, niepodlegającą odrzuceniu:
- jedna z ofert została złożona po terminie składania ofert i została zatrzymana przez platformę,
- dwóch wykonawców nie uzupełniło wszystkich wymaganych przedmiotowych środków dowodowych,
- jeden z wykonawców uzupełnił tylko część wymaganych przedmiotowych środków dowodowych – brakowało dokumentów dla 2 urządzeń zabawowych,
- dwóch wykonawców w złożonych przedmiotowych środkach dowodowych nie miało certyfikatu dla wszystkich elementów składowych dla zestawu edukacyjnego,
- jeden z wykonawców złożył jeden z certyfikatów bez załączonego tłumaczenia na język polski,
- jeden z wykonawców nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy p.z.p. - wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Oferty zostały odrzucone zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 1), pkt 2) lit. b) i lit. c), pkt 5) i pkt 12) p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26506,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35547,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26506,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369981733

7.3.3) Ulica: os. im. Wojska Polskiego 4c lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26506,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.