eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaPe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zag³oby w Warce, gmina Warka



Og³oszenie z dnia 2024-10-23

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zag³oby w Warce, gmina Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.warka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zag³oby w Warce, gmina Warka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a27c6e4-d26c-48aa-b56a-8f1f87294f65

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00560910

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w
postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
Dalsza czê¶æ wymagañ znajduje siê w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Burmistrz Warki, Pl. Stefana Czarnieckiego 105-660 Warka um@warka.pl- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie
Warka jest Pani Karolina Sa³yga, tel. 48 665 12 50, email: daneosobowe@warka.pl.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd±
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
zawarcia umowy, a podstaw± prawn± do ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy pzp; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. − na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; −
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.26.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja realizowana bêdzie w oparciu o ¶rodki finansowe uzyskane z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: „Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zag³oby w Warce, gmina Warka”.

Ulica Jana Chryzostoma Paska stanowi drogê gminn± o nr 161111W o d³ugo¶ci 388,20 m. Posiada jezdniê o szeroko¶ci zmiennej o przekroju 1x2, bez prawid³owej podbudowy. Brak chodników, urz±dzonych poboczy. Odwodnienie powierzchniowe. Brak wyznaczonych przej¶æ dla pieszych. Droga czê¶ciowo o¶wietlona (2 lampy uliczne). Na pozosta³ym odcinku brak o¶wietlenia ulicznego. Droga zdegradowana w z³ym stanie technicznym. Droga utwardzona kruszywem i destruktem.
Ulica Onufrego Zag³oby stanowi drogê gminn± o nr 161110W. Posiada jezdniê o d³ugo¶ci 129,68 m o szeroko¶ci zmiennej o przekroju 1x2, bez prawid³owej podbudowy. Brak chodników, urz±dzonych poboczy. Odwodnienie powierzchniowe. Brak wyznaczonych przej¶æ dla pieszych. Droga posiada o¶wietlenie uliczne wymagaj±ce przebudowy z uwagi na kolizjê lamp z projektowanym chodnikiem.
Droga zdegradowana w z³ym stanie technicznym. Droga czê¶ciowo utwardzona kruszywem i destruktem.
Zakres
Odcinek nr 1 - ul. Jana Chryzostoma Paska
Do przebudowy przewidziany jest ca³y odcinek ul. Jana Chryzostoma Paska, po przebudowie, droga bêdzie posiada³a jezdniê o nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci 388,20 m, o szeroko¶ci 6,0 m, o przekroju 1x2, wraz z podbudow±. W ramach przebudowy, po stronie prawej wykonany zostanie chodnik o d³ugo¶ci 9,03 m o szeroko¶ci 2,0 m (liczone bez krawê¿nika i obrze¿a) zlokalizowane przy jezdni oraz chodnik o d³ugo¶ci 9,13 m o szeroko¶ci 1,5 m (liczone bez krawê¿nika i obrze¿a) odsuniêty od jezdni. Po stronie prawej wykonana zostanie ¶cie¿ka pieszo-rowerowa o d³ugo¶ci 370,04 m o szeroko¶ci 3,0 m ( liczone bez krawê¿nika i obrze¿a) oraz ¶cie¿ka rowerowa o d³ugo¶ci 9,13 m i szeroko¶ci 2,0 m (liczone bez krawê¿nika i obrze¿a). Chodniki oraz ¶cie¿ki rowerowe i pieszo-rowerowe wykonane zostan± z kostki betonowej.
Po stronie lewej wykonany zostanie chodnik o d³ugo¶ci 388,20 m i szeroko¶ci 2,0 m (liczone bez krawê¿nika i obrze¿a) oraz ¶cie¿ka rowerowa o d³ugo¶ci 9,13 m o szeroko¶ci 2,0 m (liczone bez krawê¿nika i obrze¿a). Wykonane zostan± zjazdy. Droga zyska oznakowanie pionowe i poziome, w tym wykonane zostan± przej¶cia dla pieszych oraz przejazdy dla rowerów. Wykonana zostanie kanalizacja deszczowa oraz o¶wietlenie uliczne w tym do¶wietlenie przej¶æ dla pieszych . Ponadto wykonane zostan± w³±czenia w skrzy¿owania z drogami publicznymi tj. ul. Parkow± - dr o nr 161067W, ul. O. Zag³oby - droga o nr 161110W (odcinek nr 2),ul. Andrzeja Kmicica - droga o nr 161107W, ul. Dominikañsk± - droga o nr 161101W, ul. Dereniow± - droga o nr 161112W (2 szt.), ul. Jana Skrzetuskiego - droga o nr 161113W. Dodatkowo ul. J.CH Paska ³±czy siê z drog± gminn± o nr 161108W - ul. Micha³a Wo³odyjowskiego przebudowywan± w 2023 r. w ramach dofinansowania Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg. Do zadañ Wykonawcy robót budowlanych nale¿a³o bêdzie w³±czenie kanalizacji deszczowej z ul. M. Wo³odyjowskiego, wybudowanej w 2023 r., w porozumieniu z Wykonawc± przebudowy ul. M. Wo³odyjowskiego.

Odcinek nr 2 - ul. Onufrego Zag³oby
Do przebudowy przewidziany jest ca³y odcinek ul. O. Zag³oby. Po przebudowie droga bêdzie posiada³a jezdniê o nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci 129,68 m, o szeroko¶ci 5,0 m, o przekroju 1x2, wraz z podbudow±. W ramach przebudowy, wykonane zostan± obustronne chodniki, w tym: strona prawa - o d³ugo¶ci 129,68 m zlokalizowany przy jezdni o szeroko¶ci 2,0 m (liczone bez krawê¿nika i obrze¿a) , strona lewa - o d³ugo¶ci 129,68 m zlokalizowany przy jezdni o szeroko¶ci 2,0 m (liczone bez krawê¿nika i obrze¿a) . Chodniki wykonane zostan± z kostki betonowej. Wykonane zostan± zjazdy. Droga zyska oznakowanie pionowe i poziome, w tym wykonane zostan± przej¶cia dla pieszych. Wykonana zostanie kanalizacja deszczowa oraz przebudowane o¶wietlenie uliczne . Wykonane zostanie w³±czenie w skrzy¿owanie z drogami gminnymi - w odcinek nr 1 - ul. J. Ch. Paska - droga nr 161111W, ul. Oleñki Billewiczówny - droga o nr 161109W oraz ul. Al. Lewandowskiej – droga o nr 161100W.

Inwestycja realizowana bêdzie w oparciu o ¶rodki finansowe uzyskane z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Dalsza czê¶æ opisu zawarta w SWZ, Rozdzia³ IV.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Do¶wiadczenie inspektora nadzoru bran¿y drogowej (D) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie inspektora nadzoru bran¿y drogowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie jakim zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego i dotycz±:
1. 1. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1.1.1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego przy budowie / rozbudowie / przebudowie / modernizacji / remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej w terenie miejskim o warto¶ci roboty budowlanej 3 000 000,00 z³ brutto w ramach jednego zlecenia.
Powy¿sze winno byæ udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdzia³em IX ust. 4 pkt c) SWZ.
1.1.2. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:

Wymagane osoby to:
- Inspektor nadzoru bran¿y drogowej posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
• co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ.
• uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego wydane przez tê izbê,
• wykszta³cenie wy¿sze.

- Inspektor nadzoru bran¿y sanitarnej – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
• co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ.
• uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego wydane przez tê izbê,
• wykszta³cenie wy¿sze.

- Inspektor nadzoru bran¿y elektrycznej – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
• co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ.
• uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego wydane przez tê izbê,
• wykszta³cenie wy¿sze.
Powy¿sze winno byæ udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdzia³em IX ust. 4 pkt d) SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
a) Wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wg za³±cznika nr 4 do SWZ - Wykaz us³ug).
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg za³±cznika nr 5 do SWZ -
Wykaz osób ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Do oferty nale¿y do³±czyæ
pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia oraz o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Przed
podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako
najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie:
1. Zmianê terminu wykonania umowy w przypadku przed³u¿enia siê realizacji robót nadzorowanych;
2. Zmianê osoby inspektora nadzoru bran¿owego w przypadku choroby uniemo¿liwiaj±cej pracê b±d¼ na ¿±danie Zamawiaj±cego po stwierdzeniu nieprawid³owo¶ci w pracy inspektora bran¿owego.
3.1 Zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
5) zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, w przypadku poziomu zmiany kosztów o co najmniej 30 %
- na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 3.2 – 3.15, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
3.2 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 3.1 pkt 1, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug.
3.3 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3.1 pkt 1, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3.4 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 3.1 pkt 2 lub 3, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
3.5 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3.1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ Pracowników ¶wiadcz±cych pracê do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¶wiadcz±cych pracê, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy.

Dalsza czê¶æ zapisów zosta³a zawarta w za³±czniku nr 3 Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-31 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-29

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Do negocjacji zostan± zaproszeni Wykonawcy, którzy zaoferuj± najni¿sze ceny

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.