eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeśniowiceZaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną dla budynków użyteczności publicznej oraz ujęć wody"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych
wytwarzających energię elektryczną dla budynków użyteczności publicznej
oraz ujęć wody”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 21A

1.5.2.) Miejscowość: Leśniowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-122

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82567-54-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych
wytwarzających energię elektryczną dla budynków użyteczności publicznej
oraz ujęć wody”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74e8a68f-a4d7-401e-aaad-732ad441ceba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027707/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną dla budynków użyteczności publicznej oraz ujęć wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 987824,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną (na gruncie oraz dachowych) dla budynków użyteczności publicznej oraz ujęć wody w gminie Leśniowice, wraz z modernizacją istniejącej instalacji elektrycznej, w celu umożliwienia przyłączenia instalacji fotowoltaicznych oraz magazynami energii.
4.2. Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie, dostawę i wykonanie kompletnych układów instalacji paneli fotowoltaicznych w 10 budynkach użyteczności publicznej oraz na 3 ujęciach wody o mocy instalacji dla danego obiektu od 6,6 kWp do 49,5 kWp, wykonanie okablowania i opomiarowania wraz z synchronizacją z istniejącą siecią oraz zapewnienie możliwość obserwacji, przetwarzania i gromadzenia charakterystycznych parametrów instalacji wraz z umożliwieniem wizualizacji wyników w aplikacji mobilnej i na komputerze oraz wykonanie niezbędnych projektów i modernizacji rozdzielnic elektrycznych wewnątrz budynków w sposób zgodny z aktualnymi przepisami wraz z dostawą i instalacją magazynów energii, w tym:
1. Opracowanie dokumentacji technicznej Wykonanie projektu technicznego wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem ewentualnych pozwoleń na budowę lub zgłoszenia robót, jeżeli zakres jej realizacji tego wymaga zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym – dalej PFU (załącznik Nr 1 do SWZ)
• Projekt budowlany opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami - (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej).
• Projekty wykonawcze opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami - (po 3 egz. w wersji papierowej,
1 egz. w wersji elektronicznej).
• Przedmiary robót sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 z późn. zm.) 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej);
• Kosztorysy inwestorskie wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
• Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej);
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 z póź. zm.) - (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej);
• wymagane prawem decyzje, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
2. Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego).
3. Wykonanie robót budowlano - montażowych na podstawie w/w dokumentacji technicznych
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.) wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną;
5. Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego;
6. Przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej;
7. Opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej;
8. Przeszkolenie pracowników Zmawiającego, w zakresie prawidłowej obsługi zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej;
9. Zgłoszenie instalacji do Operatora w celu podłączenia systemów fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej,
10. Serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem – w okresie obowiązującej gwarancji.
4.3. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy w stosunku do przedmiotu zamówienia określone zostały w Programie funkcjonalno – użytkowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
4.4. Wizja lokalna.
Przed przygotowaniem i złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny, dokonał wizji lokalnej w miejscach realizacji zadania w celu zweryfikowania dokumentów opisujących przedmiot zamówienia ze stanem faktycznym oraz uzyskania ewentualnych informacji, które mogą być pomocne do określenia pełnego zakresu prac, dokonania wyceny robót i przygotowania oferty.
4.5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na instalację fotowoltaiczną, magazyny energii, optymalizację napięcia sieciowego (komponenty i montaż) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 120 miesięcy (termin minimalny) do 180 miesięcy (termin maksymalny).
4.6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
4.7. Zaliczki.
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie do 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

71314200-4 - Usługi zarządzania energią

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1383504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2491281,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1383504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intelus Inwestycje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542856860

7.3.3) Ulica: Siwka 17

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-306

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1383504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.