eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoTermomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Mogilnie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Mogilnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Mogilnie

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół w Mogilnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 315 26 64

1.5.8.) Numer faksu: (52) 315 26 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmogilno@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs-mogilno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/928152

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Mogilnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-705e5844-2cb1-49c8-9420-f1edd9de3f4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00405989/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Mogilnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS/261/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1895827,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Mogilnie znajdującego się przy ul. Dworcowej 9, 88-300 Mogilno.

Przewidziano skucie istniejących tynków -do projektu przewidziano skucie 70% tynków, przy dużych spękaniach założono naprawę murów poprzez wklejenie w spoiny prętów spiaralnych/zbrojeniowych
Do rozbiórki przewidziano istniejącą izolację termiczną ścian szczytowych wraz z uzupełniniem ścian po kołkach.
Wykonanie izolacji termicznej ścian budynku,
Wykonanie izolacji termicznej dachu, wraz z remontem kominów,
Wymiana obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych,
Demontaż, oczyszczenie i ponowny montaż elementów zewnętrznych – jak uchwyty flagowe, kratki wentylacyjne itp.,
Remont, wymiana zadaszeń nad wejściami.
Wymiana stolarki zewnętrznej – wymiana okien, okna z nawiewnikami higrosterowalnymi, wyposażone w rolety wewnętrzne podgumowane, rolety w kasetach aluminiowych białych, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, wewnętrzne z konglomeratu grubości 3cm,
Demontaż i ponowny montaż urządzeń/instalacji znajdujących się na elewacji takich jak oświetlenie, instalacja CCTV, dzwonkowa, alarmowa, pożarowa oraz inne
Demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej
Oczyszczenie i malowanie elementów stalowych jak skrzynki elektrycznem gazowe, balustrady
Remont schodów zewnętrznych – stopnie bez zmian , balustrady do remontu/czyszczenia
Czyszczenie i udrożnienie przyłączy kanalizacji deszczowej lub ich wymiana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261410-1 - Izolowanie dachu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1898114,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3910553,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1898114,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJ-BUD NORBERT WOJCIECHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842252800

7.3.3) Ulica: os. Piastowskie 16a/24

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1898114,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.