eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarszewRemont pomieszczeń budynku A - zaplecze sportowe Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń budynku A - zaplecze sportowe Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W MARSZEWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszew

1.5.2.) Miejscowość: Marszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48627421361

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@marszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: marszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc5e66bf-1934-47b9-a85a-7035cc487b83

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń budynku A - zaplecze sportowe Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc5e66bf-1934-47b9-a85a-7035cc487b83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00334662/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pomieszczeń budynku A -zaplecze sportowe Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KGS.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A (zaplecze sportowe), Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie. 2.Zadanie obejmuje m.in. następujący zakres prac: 1). roboty budowlane: rozebranie murów i słupów, odbicie tynków, ułożenie nadproży, ścianki działowe, wykucie otworów na drzwi, demontaż okien, wykucie podokienników, zamurowanie otworów, uzupełnienie ścian, montaż drzwi, wykonanie okładzin ściennych, malowanie grafik, montaż luster, rozebranie podłoża z betonu żwirowego, gruntowanie, położenie warstw wyrównujących, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, podkłady betonowe, położenie posadzek z wykładzin tworzyw sztucznych, malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie ścianek działowych łazienkowych, montaż blatów meblowych. 2). roboty instalacyjne: wykucie bruzd, wymiana odcinków rur stalowych, wymiana podejścia dopływowego do zaworu czerpalnego, demontaż grzejnika, demontaż rurociągów, demontaż zaworu grzejnikowego, demontaż baterii umywalkowych, urządzeń sanitarnych, zaworu czerpalnego, rurociągi w instalacjach c.o, zawory przelotowe, rurociągi z PCV kanalizacyjne, rurociągi z tworzyw sztucznych, izolacja rurociągów, baterie umywalkowe, baterie natryskowe, umywalki porcelanowe, brodziki natryskowe, ustępy typu „kompakt”, pisuary, wpusty ściekowe. 3) montaż ogrzewania podłogowego, 4). instalacja oświetleniowa i gniazd: wykucie bruzd, położenie przewodów kabelkowych, montaż puszek, montaż łączników instalacyjnych, montaż gniazd wtyczkowych, montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, montaż obudów tablic rozdzielczych, montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach, montaż oprawy hermetycznej LED, przewody wentylacyjne, wentylatory, anemostaty kołowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w kosztorysie zerowym, oraz w koncepcji architektonicznej, stanowiących załączniki nr 11 i 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęły dwie oferty: 1). Oferta nr 1. Domar Budownictwo Architektura Sp. z o. o, Sp. K, ul. Strumykowa 30, 63 – 400 Ostrów Wielkopolski. Cena: 449.999, 12 zł. oraz 2). Oferta nr 2. GRUPA ROLBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lubomierz 3, 63 - 300 Lubomierz. Cena: 343 124,58 zł. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 266.379,87 zł brutto.
Oferta nr 2, która zawierała najniższą cenę została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy z dn. 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2024r, poz. 1320) .
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną (Oferta nr 1) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.