Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194271/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Młodzi- zawodowo kompetentni na rynku pracy - 2 edycja” cz. I- II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856537700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Młodzi- zawodowo kompetentni na rynku pracy - 2 edycja” cz. I- II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7fa4866-e46b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019125/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w projekcie " Młodzi - zawodowo kompetentni na rynku pracy – 2 edycja”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Młodzi- zawodowo kompetentni na rynku pracy - 2 edycja” UDA-RPPD.03.03.01-20-0225/19-2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/KUR/MZK2/RPOWP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia – Kurs Ratownictwo Weterynaryjne• Grupa docelowa: uczniowie z Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sejnach
• Miejsce realizacji: Sejny.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2023r.
• Liczba uczestników: od 4 do 6 osób
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze co najmniej 32 godzin szkoleniowych . Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny program szkolenia: Podstawy anatomii psa i kota, budowa anatomiczna zwierząt, metody poskramiania i zasady transportu rannych zwierząt, podstawowe badanie kliniczne zwierząt (pomiar temperatury, tętna i liczby oddechów, ocena błon śluzowych), omówienie poszczególnych wskaźników diagnostycznych, pokaz badania i ćwiczenie uczestników, omówienie wyposażenia apteczki pierwszej pomocy dla zwierząt, omówienie schematu resuscytacji krążeniowo-oddechowej u psa oraz ćwiczenia uczestników na fantomie, Manewr Heimlicha, postępowanie w przypadku bólu zwierzęcia, przedstawienie możliwości zastosowania leków z apteczki domowej, omówienie leków o działaniu toksycznym, których podanie może grozić śmiercią zwierzęcia,
ćwiczenie reanimacji zwierząt na fantomie i zakładanie opatrunków na modelach, postępowanie w przypadku udaru cieplnego i hipotermii, mówienie zasad prewencji weterynaryjnej, pierwsza pomoc przedweterynaryjna w razie odmrożeń lub oparzeń, postępowanie w przypadku nagłych zaburzeń żołądkowo-jelitowych, postępowanie w zatruciach, postępowanie w przypadku urazów i złamań, metody unieruchamiana złamań i zasady, zakładania opatrunków u zwierząt, ćwiczenia na modelach,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia - Kurs Tokarz- obsługa tokarek konwencjonalnych• Grupa docelowa: nauczyciel Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sejnach
• Miejsce realizacji: Sejny lub inna miejscowość wskazana przez wykonawcę
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2023r
• Liczba uczestników: na szkoleniu 1 osoba
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze min. 45 godzin szkoleniowych.
• Minimalny program szkolenia: zasady bhp oraz ppoż podczas obsługi obrabiarek, rysunek techniczny maszynowy, podstawy obróbki skrawaniem, narzędzia skrawające, ćwiczenia praktyczne na tokarce, ćwiczenia praktyczne- toczenie
• Istnieje możliwość dołączenia kursantów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.