Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00510971/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TP88_Wykonanie usługi w zakresie rekultywacji zdegradowanych terenów zielonych w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N Wrocławia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP88_Wykonanie usługi w zakresie rekultywacji zdegradowanych terenów zielonych w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N Wrocławia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d14a82f6-ba51-4297-b7a0-71b5a7afbf70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.21 137_Rekultywacja Terenów Zewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/88/2024/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie rekultywacji zdegradowanych terenów zielonych w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N Wrocławia o łącznej powierzchni nie większej niż 2000,00 m², stanowiących własność Gminy Wrocław.
Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres obowiązków stron określają: Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) realizację prac na podstawie koncepcji/wytycznych/projektu Zamawiającego,
2) realizację prac zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Wrocławia nr 1217/19 w sprawie ochrony drzew
i rozwoju terenów zieleni oraz przy zapewnieniu nadzoru dendrologicznego nad wykonywanymi pracami przez osoby o wskazanych w zarządzeniu kwalifikacjach;
3) przed przystąpieniem do prac – wyrównanie i oczyszczenie wybranego obszaru przez usunięcie gruzu, zdegradowanej warstwy ziemi, zalegających odpadów, zbędnej roślinności wskazanej przez Zamawiającego (w tym wycięcie zarośli), czy innych elementów niepożądanych;
4) nawiezienie niezbędnej warstwy ziemi urodzajnej;
5) zakładanie trawnika,
6) wykonanie nasadzeń krzewów, pnączy, krzewinek, żywopłotów, drzew, zgodnie z założeniami projektowymi/wytycznymi oraz wyłożeniu na całym obszarze zlecenia 10 cm warstwy kory i zrębków drewnianych;
7) dostawie i montażu trejaża wolnostojącego o wysokości 180 cm i minimalnej szerokości 120 cm w konstrukcji drewniano – metalowej do pnączy na wskazanych ścianach/miejscach;
8) wykonaniu ogrodzenia z drewna i liny jutowej (paliki drewniane o średnicy 8-10 cm, toczone, zaimpregnowane próżniowo w kolorze naturalnym [nie wybarwiane] o całkowitej wysokości 100 cm wkopane w grunt 50 cm z otworem na linę na wys. 35 cm od poziomu gruntu [średnica otworu dostosowana do grubości liny]; paliki montowane w rozstawie od 1 m do 1,5 m; lina jutowa w kolorze naturalnym o średnicy 18-22 mm), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
9) pielęgnacji zrekultywowanego terenu w celu zachowania żywotności zasiewów i nasadzeń (tj. m.in. poprzez regularne podlewanie nasadzonych roślin, trawnika, koszenie, pielenie, nawożenie, uzupełnianie, przycinanie, wymianę uszkodzonych lub martwych roślin), począwszy od dnia wykonania prac potwierdzonych protokołem odbioru, w tym :
a) podlewanie w okresie poza wegetacyjnym (październik-luty) – minimalnie 1 raz w miesiącu, w pozostałym okresie wegetacyjnym (marzec-wrzesień) – minimalnie 1 raz w tygodniu,
b) koszenie trawników – 4 razy w okresie pielęgnacyjnym,
c) pielenie – minimalnie 3 razy w okresie pielęgnacyjnym,
d) nawożenie – 2 razy w okresie pielęgnacyjnym;
10) przesłaniu, na adres e-mail wskazany w § 8 ust. 2 umowy, raportu z wykonanych prac opisanych w pkt 3, 4, 5, 6, 7 i 8 powyżej wraz z załączoną dokumentacją fotograficzną;
11) przesłaniu, na adres e-mail wskazany w § 8 ust. 2 umowy, raportu z wykonanych prac opisanych w pkt 9 powyżej wraz z załączoną dokumentacją fotograficzną w odstępach czasowych nie rzadszych niż raz na kwartał.
Usługi opisane w pkt 1 do 8 powyżej będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie zleceń. O zakresie, liczbie zleceń oraz terminie wykonania zlecenia decyduje Zamawiający, zgodnie z zasadami wskazanymi w § 4 ust. 2 pkt 1 projektu umowy, z zastrzeżeniem: Powierzchnia rekultywowanego terenu zależna od terminu zawarcia umowy – Zamawiający przewiduje jednorazowo zlecenie minimum 50 % powierzchni, maksymalnie 100 %, terminy realizacji zgodnie z rozdz. V SWZ.
Podana powierzchnia rekultywacji nie większa niż 2000,00 m² określa maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi. Łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu umowy nie może być większa niż 20% łącznej wartości zamówienia określonej w § 3 ust. 1 umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie w takim przypadku zgłaszał żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia zakresu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90722300-7 - Usługi rekultywacji gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227537,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724831,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227537,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Czarnecki SMART
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961355665
7.3.3) Ulica: ul. Szkutnicza 16,
7.3.4) Miejscowość: 51-180 Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-180
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227537,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.