Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00603796/01 - Wynik z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
31/2024 zakup samochodu sanitarnego typu „C” - 1 sztuka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej- Zespół Zakładów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Maków Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-makow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-makow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
31/2024 zakup samochodu sanitarnego typu „C” - 1 sztuka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ae2016-ba2c-4e1c-a794-e6d0fa5ae343
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2ae2016-ba2c-4e1c-a794-e6d0fa5ae3433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowego , nie powystawowego samochodu sanitarnego typu „C” - 1 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełnią wymagania zawarte w SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
• Oświadczenie wykonawcy, iż zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich dokumentów umożliwiających rejestrację ambulansu jako samochód specjalny - sanitarny w tym świadectwo homologacji dla samochodu bazowego, wyprodukowanego zgodnie z Normą czystości spalin co najmniej EURO 6, oraz świadectwo homologacji dla samochodu po zabudowie. Ambulans musi odpowiadać przepisom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), wymagania aktualnej wersji norm; PN EN 1789 (ambulans typu C) oraz PN-EN 1865 (dla urządzeń do transportowania pacjentów) – lub je zastępujące, wymogi dotyczące oznakowania ambulansu zawarte w załączniku nr 2 do aktualnego Rozporządzenia Min. Zdrowia oraz pozostałe wymogi określone przez Zamawiającego.”• Oświadczenie wykonawcy, że posiada wszystkie dokumenty dopuszczające do obrotu odpowiednio dla urządzeń wchodzących w skład wyposażenia przedziału medycznego, instalacji tlenowej : (deklaracje zgodności CE, ważne zaświadczenia o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania) - zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r (Dz.U. z 2022 poz. 974 z późn. zm) .
• Oświadczenie, że oferowany „Ambulans spełnia jednocześnie: wymagania zapisane w tabeli oraz warunki zgodne z obowiązującymi przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), wymagania aktualnej wersji norm; PN EN 1789 (ambulans typu C) oraz PN-EN 1865 (dla urządzeń do transportowania pacjentów) – lub je zastępujące, wymogi dotyczące oznakowania ambulansu zawarte w załączniku nr 2 do aktualnego Rozporządzenia Min. Zdrowia oraz pozostałe wymogi określone przez Zamawiającego.”
• Oświadczenie o posiadaniu Protokołu z badań wytrzymałościowych całego jednorodnego zabudowanego nadwozia ambulansu zgodnie z normą PN EN 1789.
• Oświadczenie o posiadaniu Deklaracji zgodności na zestaw ( nosze główne + transporter wielopoziomowy)Parametry techniczne zestawu zgodne z normą PN EN 1865 potwierdzone posiadaną deklaracją zgodności CE.
Na potwierdzenie w/w wymagań Wykonawca skład wraz z ofertą oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego, Załącznik Nr 5 do SWZ .
Komplet oryginalnych materiałów informacyjnych producenta przetłumaczonych na język polski dotyczących przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. WAŻNE! Do przygotowania oferty niezbędne jest posiadanie przez użytkownika Wykonawcy uprawnienia „Przygotowanie ofert/wniosków/prac konkursowych”https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MAKOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa zestawu do szycia artroskopowego łąkotki na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Dostawa artykułów spożywczych, jaj, nabiału i tłuszczy roślinnych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim ( 4 pakietów )
- Dostawa artykułów spożywczych ( warzywa, owoce, wędliny, podroby, ryby, pieczywo) na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim ( 5 pakietów )
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (4 pakiety).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.