Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową oraz roboty, które wyniknęły z postanowień sanepidu i ekspertyzy pożarowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W BRODNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871124466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wesoła 22
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piwbrodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piwbrodnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-189f3e7e-48d1-4881-ad17-a82c241729fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań z zakresu weterynarii
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową oraz roboty, które wyniknęły z postanowień sanepidu i ekspertyzy pożarowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-189f3e7e-48d1-4881-ad17-a82c241729fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postęp. prowadzone w trybie zam. z wolnej ręki na mocy art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Zam. skierował zaproszenie do negoc. tylko do 1 wykonawcy. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zam., której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zam., a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów. Postęp. główne zostało rozstrzygnięte, Zam. był zmuszony realizować dane zam. z uwagi na finansowanie z instytucji nadrzędnej i rozliczyć się do końca roku 2024. Gdyby zam. wstrzymywał się z ogł. postępowania, aby wybrać wyk. do realizacji tego zadania, oczekując na postan. i ekspertyzę to musiałby zwrócić dofinansowanie ze względu na to, że niemożliwym stałoby się wykonanie tego zam. Zam. musiał przeprowadzić postęp. w danym trybie z dotychczasowym wyk., zapraszając do negocjacji ceny na roboty wynikające z ustaleń podmiotów, ponieważ wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-47d082b5-c9cd-11ee-875e-a22221c84ba7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIWzfk.242.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową oraz roboty, które wyniknęły z postanowień sanepidu i ekspertyzy pożarowej.
Ogólna charakterystyka zadania:
Roboty wynikające z zapisów ekspertyzy przeciwpożarowej oraz z postanowień sanepidu – załączniki kosztorysy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Malarski Kazimierz Chachulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741021264
7.3.3) Ulica: Chopina 32
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD MALARSKI" Kazimierz Chachulski
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD MALARSKI" Kazimierz Chachulski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.