Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527467/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00534450/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DAL.26.1.2024 - Zakup dwóch samochodów dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kluczborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
1.3.) Oddział zamawiającego: 85/16
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellńska
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.komuszynski@piwkluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: piw.kluczbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fd09be7-59f0-46fe-8e79-5767d8be22bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DAL.26.1.2024 - Zakup dwóch samochodów dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kluczborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd09be7-59f0-46fe-8e79-5767d8be22bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00506147/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAL.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup dwóch samochodów dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kluczborku, w części nr 1 – Zakup samochodu terenowego.2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ.
3. Gwarancja.
3.1. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji.
3.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.4.1. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy. Wykonawca może w ofercie zastrzec, że okres gwarancji, może ulec zakończeniu w momencie osiągnięcia przez samochód, będący przedmiotem umowy, przebiegu 100.000 km – w przypadku, gdy przebieg ten zostanie osiągnięty przed upływem okresu gwarancji wskazanym w ofercie; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 105691,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup dwóch samochodów dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kluczborku, w części nr 2 – Zakup samochodu osobowego.2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2. do SWZ.
3. Gwarancja.
3.1. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji.
3.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.4.1. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy. Wykonawca może w ofercie zastrzec, że okres gwarancji, może ulec zakończeniu w momencie osiągnięcia przez samochód, będący przedmiotem umowy, przebiegu 100.000 km – w przypadku, gdy przebieg ten zostanie osiągnięty przed upływem okresu gwarancji wskazanym w ofercie; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy, tj.: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
Uzasadnienie prawne: Art. 310 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający ogłosił niniejsze postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy. Zamawiający stwierdził, iż środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do dnia 15.10.2024r. nie zostały mu przyznane. Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania z uwagi na nieprzyznanie mu środków publicznych na sfinansowanie zamówienia w ogłoszeniu o zamówieniu.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy, tj.: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy, tj.: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
Uzasadnienie prawne: Art. 310 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający ogłosił niniejsze postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy. Zamawiający stwierdził, iż środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do dnia 15.10.2024r. nie zostały mu przyznane. Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania z uwagi na nieprzyznanie mu środków publicznych na sfinansowanie zamówienia w ogłoszeniu o zamówieniu.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy, tj.: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Zakup z dostawą środków ochrony indywidualnej oraz akcesoriów ochronnych na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork- budowa sieci wodociągowej w Smardach Górnych i Kolonii Piecowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Górnej
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Kluczbork - budowa sieci kanalizacyjnej w Ligocie Górnej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Zameckiej
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Kluczbork- budowa sieci wodociągowej w Bogacicy
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla WIORiN w Bydgoszczy
- Zakup samochodu specjalnego dla straży pożarnej działającej na terenie Gminy Głogów
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Zakup samochodu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lucynowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.