Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521153/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuszyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gluszyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gluszyca.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3323ce26-8ea0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020742/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIBITZKiZP.271.3.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 786220,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym2023/2024.
2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku
utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami
atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych
(opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem
przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.
Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:
Dla części I (Obwód I):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 340 godzin
• dla ciągnika wyposażonego w pług: 290 godzin
• dla koparko-ładowarki: 25 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 270655,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2023/2024.2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku
utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami
atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych
(opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem
przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.
Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:
Dla części II (Obwód II):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 400 godzin
• dla ciągnika wyposażonego w pług: 430 godzin
• dla koparko-ładowarki: 5 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 361731,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku
utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami
atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych
(opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem
przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.
Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:
Dla części III (Obwód III):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 420 godzin
• dla koparko-ładowarki: 5 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 153833,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Gmina Głuszyca, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o unieważnieniu w/w postępowania o udzielenie zamówienia dla części nr 1 i 3.
W ramach przedmiotowego postepowania dla części nr 1 i 3 został złożona oferta firmy: Usługi Transportowe Kuska Mirosław, Ul. Wiejska 32, 58-340 Głuszyca, która podlega odrzuceniu.
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż oferta podlega odrzuceniu jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia .Zamawiający w rozdziale XXVI pkt 1 SWZ wskazał, że wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do 4.01.2024 r. Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, że zna treść SWZ i jest związany niniejszą ofertą do dnia 15.12.2023 r.
Mając powyższe na uwadze, wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia, przez co jego oferta podlega odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Gmina Głuszyca, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o unieważnieniu w/w postępowania o udzielenie zamówienia dla części nr 1 i 3.
W ramach przedmiotowego postepowania dla części nr 1 i 3 został złożona oferta firmy: Usługi Transportowe Kuska Mirosław, Ul. Wiejska 32, 58-340 Głuszyca, która podlega odrzuceniu.
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż oferta podlega odrzuceniu jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia .Zamawiający w rozdziale XXVI pkt 1 SWZ wskazał, że wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do 4.01.2024 r. Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, że zna treść SWZ i jest związany niniejszą ofertą do dnia 15.12.2023 r.
Mając powyższe na uwadze, wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia, przez co jego oferta podlega odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI GŁUSZYCA
- Świadczenie usług przygotowania i wydania gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych na terenie Gminy Głuszyca oraz dowozu posiłku na terenie Gminy Głuszyca
- "Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w Gminie Głuszyca" (II)
więcej: przetargi GŁUSZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.