eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turośń KościelnaModernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Turośń Kościelna



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Turośń Kościelna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turośń Kościelna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białostocka

1.5.2.) Miejscowość: Turośń Kościelna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-106

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857158000

1.5.8.) Numer faksu: 857158001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@turosnkoscielna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosnkoscielna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d2f091-0809-4def-a6d7-5b0051c99930

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Turośń Kościelna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d2f091-0809-4def-a6d7-5b0051c99930

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027136/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Turośń Kościelna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wymianę 570 szt. opraw drogowych na oprawy drogowe typu LED z wymianą zabezpieczeń, zacisków i przewodów zasilających oprawę. Oprawy drogowe powinny być wyposażone w sterownik zdalnego sterowania oprawą. Oprawa musi posiadać aktualny certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wykonanie wyrobu zgodnie z normami zharmonizowanymi z Dyrektywą LVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie reżimów produkcji i jej powtarzalności, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067 – certyfikat ENEC. Oprawa musi posiadać aktualny certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wiarygodność podawanych przez producenta parametrów funkcjonalnych deklarowanych w momencie wprowadzenia wyrobu do obrotu, takich jak napięcie, zasilania, klasa ochronności elektrycznej, pobierana moc, skuteczność świetlna, temperatura barwowa, strumień świetlny certyfikat ENEC+. Sterowniki opraw, w które będą wyposażone nowe oprawy będą podłączone do standardowego złącza ZHAGA book 18 (zgodnie z Zhaga-D4i), aby były fizycznie wymienne z modelami różnych dostawców. Oprawy muszą być podłączenie za pomocą kostki.
Wszystkie montowane oprawy powinny być tego samego typu (ta sama rodzina lamp) i tego samego producenta. Oprawy powinny być wyprodukowane w kraju Unii Europejskiej. W trakcie realizacji zamówienia zastosowanie zamienników może się odbyć wyłącznie po uzyskaniu pozytywnej opinii projektanta.
Sterowanie powinno umożliwiać regulację strumienia świetlnego w grupach lamp wskazanych przez Zamawiającego, w poszczególnych lokalizacjach (miejscowościach). Wykonawca podczas montażu opraw ustawi wskazany przez Zamawiającego strumień świetlny lamp (procent strumienia znamionowego) w poszczególnych obszarach (grupach). Po upływie około miesiąca od uruchomienia nowych lamp Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wskazanej przez Zamawiającego korekty natężenia światła i ustawienia lamp. Dla poszczególnych grup zamontowanych opraw należy zapewnić możliwość ustawienia 3-4 poziomów natężenia światła.
Wskazane jest zastosowanie systemu płynnego włączania oświetlenia.
Wykonawca powinien zapewnić bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi zamontowanego oświetlenia oraz systemu jego sterowania. Protokół ze szkolenia powinien być dołączony do dokumentacji powykonawczej. Wykonawca powinien zapewnić zabezpieczenie ustawienia lamp za pomocą hasła. Do dokumentacji powykonawczej Wykonawca dołączy protokoły z badań modernizowanej instalacji oświetleniowej, wymaganych aktualnie obowiązującymi przepisami.
Zamówienie obejmuje również utylizację opraw i innych zdemontowanych materiałów. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia na swoim stanie do 10 % zdemontowanych lamp będących w najlepszym stanie.
Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacjami technicznymi, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, a także zgodnie z warunkami umowy, która będzie zawarta przez zamawiającego z wybranym wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 888654,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 888654,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mielech Energetyka Spólka Cywilna Adam Mielech Paweł Mielech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662117987

7.3.3) Ulica: Wysokie

7.3.4) Miejscowość: Turośń Kościelna

7.3.5) Kod pocztowy: 18-106

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 888654,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.