Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487559/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia audytu we wskazanych przez Zamawiającego obszarach funkcjonowania Spółki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gkostrow.pl/category/przetargi-2/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia audytu we wskazanych przez Zamawiającego obszarach funkcjonowania Spółki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48fb25c-b05b-4653-a9ad-46a15249bd6c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OUTiZP.260.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem badania jest ocena działalności Spółki w zakresie ustalenia czy funkcjonowała ona zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi Spółki oraz weryfikacja prawidłowości, poprawności, rzetelności, gospodarności a także celowości działań.Główne obszary badania obejmują następujące zagadnienia:
Zadanie nr 1:
1. Obszar kadrowy:
a) Analiza pod kątem zapotrzebowania na pracę stanowisk nieprodukcyjnych,
b) Analiza rynkowości wynagrodzeń na stanowiskach w działach administracyjnych,
c) Proces rekrutacji i zatrudnienia w badanych latach wraz z rekomendacjami usprawnień.
2. Obszar Zakupowy:
a) Analiza na podstawie 5 największych postępowań zakupowych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zgodności z regulacjami wewnętrznymi oraz gospodarności i celowości dokonywanych zakupów.
b) Analiza na podstawie 10 bieżących postępowań/zapytań zakupowych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zgodności z regulacjami wewnętrznymi oraz gospodarności i celowości dokonywanych zakupów.
3. Obszar podwykonawstwa:
a) Analiza wybranych (we współpracy z Zamawiającym) do 10 umów z podwykonawcami w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zgodności z regulacjami wewnętrznymi i celowości ich zawarcia (w tym analiza płatności oraz warunków wzajemnych rozliczeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem badania jest ocena działalności Spółki w zakresie ustalenia czy funkcjonowała ona zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi Spółki oraz weryfikacja prawidłowości, poprawności, rzetelności, gospodarności a także celowości działań.Główne obszary badania obejmują następujące zagadnienia:
1. Analiza gospodarki odpadami, w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zgodności z regulacjami wewnętrznymi.
2. Analiza wybranych (we współpracy z Zamawiającym) do 10 umów z podwykonawcami w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zgodności z regulacjami wewnętrznymi a także gospodarności i celowości ich zawarcia (w tym analiza płatności oraz warunków wzajemnych rozliczeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Falenta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291626475
7.3.3) Ulica: ul. B. Krzywoustego 273/ I
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-310
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Falenta
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Falenta
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Świadczenie usług przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach FENIKS 2021-2027 w 2025 roku
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec
- Przeprowadzenie w latach 2024-2026 audytów akredytowanych mazowieckich Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB) oraz świadczenie usług eksperckich w ramach procedury akredytacji mazowieckich IOB
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
więcej: Usługi księgowe i audytorskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.