eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskAl. Zwycięstwa 43 w Gdańsku - przebudowa i remont lokalu mieszkalno-usługowego na zaplecze restauracji.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Al. Zwycięstwa 43 w Gdańsku - przebudowa i remont lokalu mieszkalno-usługowego na zaplecze restauracji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583201032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Al. Zwycięstwa 43 w Gdańsku - przebudowa i remont lokalu mieszkalno-usługowego na zaplecze restauracji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8b2b86b-d5c5-4676-a06b-4c4f34709914

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Na podstawie wskazań konserwatorskich wystąpiła konieczność przeprojektowania budynku. Obecnie istnieje realne zagrożenie życia i zdrowia mieszkańców w związku ze złym stanem technicznym elementów konstrukcyjnych. Przeprowadzenie zamówienia z wolnej ręki konieczne jest z uwagi na zagrożenia dla zdrowia i życia mieszkańców budynku przy Al. Zwycięstwa 43 i w związku z tym nie możliwe jest dochowanie terminów dla trybu podstawowego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.116.2024.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2447701,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont lokalu mieszkalno-usługowego usytuowanego w części parterowej w budynku przy Al. Zwycięstwa 43 w Gdańsku z przeznaczeniem na zaplecze restauracji.
2. Zakres robót obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe:
-demontaż instalacji wodnych, c.o. kanalizacji sanitarnych oraz elektrycznych,
-skucie tynków ścian i sufitów, rozbiórkę podsufitek oraz deskowania stropów,
-demontaż stolarki drzwiowej i okiennej,
-rozbiórka ścianek działowych,
-rozbiórka posadzek i warstw podkładowych podłogi,
-wyniesienie gruzu z budynku, transport i utylizacja.
b) Roboty konstrukcyjne:
-tymczasowe podparcia stropów w celu rozbiórki ścian w złym stanie technicznym,
-odcinkowe rozbiórki ścian, fundamentów z wykonaniem odcinkowym nowych żelbetowych fundamentów, wymurowaniem ścianek fundamentowych z bloczków betonowych, wymurowaniem ścian z bloczków silikatowych zakończonych pod stropami wieńcami,
-wzmocnienie istniejących drewnianych stropów nad parterem, które wykazują przekroczenie dopuszczalnych ugięć za pomocą stalowych podciągów opartych na wieńcach z ręcznym montażem podciągów – roboty wykonywane będą etapami,
-wzmocnienie istniejących ścian szachulcowych oraz murowanych z cegły o złym stanie technicznym ścianami domurowanymi z silikatów, które jednocześnie stanowią zabezpieczenie ogniowe - p.poż. przegród pionowych usytuowanych na granicy stref pożarowych,
-wykonanie warstw podkładowych podłóg w strefach niepodpiwniczonych: pospółka, chudy beton, płyta żelbetowa, ocieplenie styropianem, folia, warstwa wyrównująca,
-rozbiórka istniejących stropów nad piwnicami i wykonanie nowych płyt żelbetowych z wymurowaniem ścian z bloczków betonowych (po obwodzie płyt) w piwnicach stanowiących prawidłowe oparcie dla płyt,
-wymurowanie ścian działowych wydzielających pomieszczenia.
c) Roboty izolacyjne i wykończeniowe:
-impregnacja elementów drewnianych stropów nad parterem preparatami ognioochronnymi,
-montaż pod istniejącym stropem drewnianym izolacji z membrany, wykonanie ocieplenia oraz montaż pod wełną izolacji przeciwwilgociowej z foli budowlanej,
-wykonanie sufitów podwieszanych z okładzinami z płyt ognioochronnymi,
-tynkowanie ścian.
d) Roboty sanitarne:
-wyposażenie węzła cieplnego, wykonanie prób i uruchomienie węzła,
-wykonanie poziomów instalacji kanalizacyjnej z podejściami pod urządzenia,
-wykonanie instalacji wodnej z podejściami pod urządzenia oraz instalacji c.o. podłogowej,
-wyposażenie centrali wentylacyjnej oraz montaż przewodów instalacji nawiewno-wywiewnej,
-wykonanie instalacji klimatyzacyjnej oraz gazowej.
e) Roboty elektryczne:
-demontaż starej instalacji elektrycznej oraz osprzętu,
-montaż rozdzielnicy głównej w pomieszczeniu rozdzielni,
-przeniesienie złącza kablowego oraz ułożenie kabla zasilającego od złącza do rozdzielni głównej,
-wykonanie głównych tras kablowych,
-ułożenie przewodów instalacji gniazdowej oraz oświetleniowej,
-ułożenie przewodów instalacji ogrzewania rur spustowych,
-ułożenie przewodów instalacji oświetlenia awaryjnego,
-wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej,
-wykonanie instalacji teletechnicznej, monitoringu – OCTV, instalacji SSWiN, SSP.
f) Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz odrębnie dla każdego lokalu.
g) Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232141-2 - Roboty grzewcze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45262423-2 - Wykonywanie pokładów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dziemiński Krzysztof „KOMPLEKS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 191262631

7.3.3) Ulica: Gołębiewko 18

7.3.4) Miejscowość: Gołębiewko

7.3.5) Kod pocztowy: 83-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2976008,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.