eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowo,,Renowacja parku dworskiego w Grabowie- Etap I'' w formie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Renowacja parku dworskiego w Grabowie- Etap I’’ w formie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRABOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Grabowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-507

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 862790021

1.5.8.) Numer faksu: 862790021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grabowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://grabowo.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Renowacja parku dworskiego w Grabowie- Etap I’’ w formie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eed8bbd0-8452-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.OŚ.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji przestrzeni zabytkowego parku dworskiego w Grabowie, położonego przy ul. Witosa 10 w Grabowie, działka o nr. geod. 574/46 i 574/45 i 574/47 polegających na:
- opracowaniu pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych dla realizacji opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę;
- powołanie kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub wodno-melioracyjnej, kierownika robót o specjalności drogowej, instalacji elektrycznych oraz kierownika prac zgodnie z ustawą o ochronie i opiece nad zabytkami;
- wykonania, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, robót budowlanych i prac obejmujących następujące zakresy:
*zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót wraz ewentualnymi objazdami,
*roboty przygotowawcze,
*oczyszczenie zbiorników wodnych,
*częściowe wykonanie oświetlenia,
*remont dróg wewnętrznych (wymagającej uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. Delegatura w Łomży),
*budowa ogrodzenia bocznego działki (bez ogrodzenia głównego wejścia do parku)
*remont mostku (na który uzyskano pozwolenie Konserwatora Zabytków nr Ł.5142.3.2023.IT, termin ważności pozwolenia do 31.12.2026 r., stanowiący załącznik nr 10 do SWZ, na który Wykonawca będzie musiał uzyskać pozwolenie na remont w Starostwie Powiatowym w Kolnie),
*zakup i montaż elementów małej architektury tj. ławki, kosze na odpady,
*roboty porządkowe.
- przygotowania dokumentów wiążących się z przekazaniem zadania do użytkowania, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3720750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garden Meister Wojciech Rakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481744332

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 37c/12

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1353000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.