Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00515049/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f84b4ce3-91b6-4389-8b90-781c40015d9a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84b4ce3-91b6-4389-8b90-781c40015d9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087188/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia p.t.: „Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew”. Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 11do SWZ określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia wskazane przez Zamawiającego, dotyczące zaprojektowania i modyfikacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Magnuszew w formule zaprojektuj-wybuduj.
W ramach zadania należy:
• opracować dokumentację projektową modernizacji oświetlenia drogowego,
• wykonać roboty budowlane polegające na wymianie 360 szt. istniejących opraw , oświetleniowych na energooszczędne oprawy typu LED
Przedsięwzięcie polegać będzie na wykonaniu prac projektowych i realizacji robót
budowlanych modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Magnuszew.
W ramach przedsięwzięcia wykonawca opracuje dokumentację projektową wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i pozwoleniami.
Na podstawie uzgodnionej dokumentacji projektowej wykonawca zrealizuję roboty budowlane polegające na:
• demontażu 360 szt. istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizację potwierdzoną
protokołem przekazania do utylizacji,
• zakupie, dostawie i montażu ,360 szt. nowych opraw oświetleniowych na istniejących
wysięgnikach spełniających minimalne wymogi określone w PFU oraz opracowanym projekcie,
• przygotowaniu dokumentacji powykonawczej
Modernizowane oświetlenie drogowe winno spełniać wymogi określone PFU, wymaganiach regulaminu 9.Edycji Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych „Rozświetlamy Polskę“ oraz przepisach prawa i Polskich Norm. Zastosowane oprawy oświetlenia drogowego mają zapewniać poprawę bezpieczeństwa i widoczności dla pojazdów mechanicznych oraz pieszych przy jednoczesnym obniżeniu energochłonności oświetlenia i redukcji mocy opraw oświetleniowych.
Instalowane oprawy oświetleniowe muszą być fabrycznie nowe, gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i posiadać łącznie certyfikaty: PKN-CEN/TR 13201-1:2007, PN EN13201-2:2007, PN-EN 13201-3:2007, PN-EN13201-4:2007, a także będą objęte gwarancją na okres co najmniej 60 miesięcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji/ zezwoleń/ zgłoszeń niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskanie opinii, warunków technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót montażowych, przedmiaru robót, kosztorysu inwestycji oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizację zadania zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz przeprowadzenie badań kontrolno- pomiarowych.
Wykonawca udzieli gwarancji zamawiającemu na okres min.60 miesięcy na oprawy i każdy ich element oraz zapewni bezpłatny i niezwłoczny serwis w całym okresie gwarancyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437884,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES ENERGO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366744642
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 76
7.3.4) Miejscowość: Konstancin - Jeziorna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-510
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437884,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI MAGNUSZEW
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mniszew
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka - część 1 - w m. Latków i Przewóz Tarnowski
więcej: przetargi MAGNUSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.