eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MagnuszewWymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24

1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f84b4ce3-91b6-4389-8b90-781c40015d9a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84b4ce3-91b6-4389-8b90-781c40015d9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087188/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia p.t.: „Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Magnuszew”. Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 11do SWZ określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia wskazane przez Zamawiającego, dotyczące zaprojektowania i modyfikacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Magnuszew w formule zaprojektuj-wybuduj.

W ramach zadania należy:
• opracować dokumentację projektową modernizacji oświetlenia drogowego,
• wykonać roboty budowlane polegające na wymianie 360 szt. istniejących opraw , oświetleniowych na energooszczędne oprawy typu LED
Przedsięwzięcie polegać będzie na wykonaniu prac projektowych i realizacji robót
budowlanych modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Magnuszew.
W ramach przedsięwzięcia wykonawca opracuje dokumentację projektową wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i pozwoleniami.
Na podstawie uzgodnionej dokumentacji projektowej wykonawca zrealizuję roboty budowlane polegające na:
• demontażu 360 szt. istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizację potwierdzoną
protokołem przekazania do utylizacji,
• zakupie, dostawie i montażu ,360 szt. nowych opraw oświetleniowych na istniejących
wysięgnikach spełniających minimalne wymogi określone w PFU oraz opracowanym projekcie,
• przygotowaniu dokumentacji powykonawczej

Modernizowane oświetlenie drogowe winno spełniać wymogi określone PFU, wymaganiach regulaminu 9.Edycji Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych „Rozświetlamy Polskę“ oraz przepisach prawa i Polskich Norm. Zastosowane oprawy oświetlenia drogowego mają zapewniać poprawę bezpieczeństwa i widoczności dla pojazdów mechanicznych oraz pieszych przy jednoczesnym obniżeniu energochłonności oświetlenia i redukcji mocy opraw oświetleniowych.

Instalowane oprawy oświetleniowe muszą być fabrycznie nowe, gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i posiadać łącznie certyfikaty: PKN-CEN/TR 13201-1:2007, PN EN13201-2:2007, PN-EN 13201-3:2007, PN-EN13201-4:2007, a także będą objęte gwarancją na okres co najmniej 60 miesięcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji/ zezwoleń/ zgłoszeń niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskanie opinii, warunków technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót montażowych, przedmiaru robót, kosztorysu inwestycji oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizację zadania zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz przeprowadzenie badań kontrolno- pomiarowych.
Wykonawca udzieli gwarancji zamawiającemu na okres min.60 miesięcy na oprawy i każdy ich element oraz zapewni bezpłatny i niezwłoczny serwis w całym okresie gwarancyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437884,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES ENERGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366744642

7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 76

7.3.4) Miejscowość: Konstancin - Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-510

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437884,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.