Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504158/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 32
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4aa650-6643-440b-89ba-0824af1f25aa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4aa650-6643-440b-89ba-0824af1f25aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071196/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Społeczna Małopolska - koordynacja działań na rzecz włączenia społecznego w Małopolsce” oraz „EStakada – synchronizacja ekonomii społecznej na poziomie kraju” współfinasowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-23/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491753,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji 12 dwudniowych szkoleń.Lokalizacja obiektu: miejscowość w Małopolsce znajdująca się w jednym z powiatów: limanowskim lub nowotarskim lub tatrzańskim lub myślenickim lub suskim lub wadowickim.
Zamówienie obejmuje dla każdej z 12 grup:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – 1 nocleg dla maksymalnie 20 osób,
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników i prowadzącego – w trakcie każdego dnia spotkania: 2 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x kolacja (w pierwszym dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 20 os., 3 x przerwa kawowa (2 x w pierwszym dniu spotkania, 1 x w drugim dniu spotkania) x 21 os., 1 x śniadanie (w drugim dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 20 os.,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 20 uczestników oraz 1 miejsce dla prowadzącego z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 14 godzin zegarowych w trakcie dwudniowego spotkania.
Szkolenia będą odbywać się w formie dwudniowych zjazdów w dni robocze (od poniedziałku do piątku). W 2024 r. planuje się realizację 6 szkoleń i w 2025 r. również 6 szkoleń, z wyłączeniem okresu od 15.12.2024 r. do 28.02.2024 r.
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem dla danej grupy musi się odbywać w jednym obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 94693,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych na potrzeby realizacji dwudniowych zjazdów dla uczestników specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny. Lokalizacja obiektu: Kraków, do 4 km w linii prostej od Rynku Głównego w Krakowie.Zamówienie obejmuje dla każdej z 3 grup:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – 1 nocleg podczas każdego dwudniowego zjazdu dla każdego uczestnika.
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników – śniadanie w drugim dniu zjazdu dla każdego uczestnika.
W ramach zamówienia planuje się realizację usług dla 3 grup uczestników do maks. 25 osób w grupie, 12 zjazdów dla jednej grupy, i po 15 zjazdów dla dwóch pozostałych grup (łącznie 42 zjazdy).
Łącznie do zrealizowania będzie maksymalnie 1050 osobonoclegów.
Zjazdy będą odbywać się w weekendy (od soboty do niedzieli), przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji maks. 5 zjazdów dwudniowych w ramach całego zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Zjazdy będą odbywać się regularnie w odstępach 2-3 tygodniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 257638,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji dwudniowego spotkania.Lokalizacja obiektu: Warszawa, do 10 km w linii prostej od Dworca Centralnego w Warszawie z możliwym dojazdem Warszawskim Transportem Publicznym bez konieczności przesiadki.
Zamówienie obejmuje:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – maksymalnie 2 noclegi dla maksymalnie 50 osób,
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników– w trakcie każdego dnia spotkania: 2 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 50 os., 1 x kolacja (w pierwszym dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 50 os., 3 x przerwa kawowa (2 x w pierwszym dniu spotkania, 1 x w drugim dniu spotkania) x 50 os., 1 x śniadanie (w drugim dniu spotkania - tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 50 os.,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 50 uczestników z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 16 godzin zegarowych w trakcie dwudniowego spotkania.
Spotkanie będzie odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem musi się odbywać w jednym obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 54139,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji 4 trzydniowych szkoleń.Lokalizacja obiektu: Kraków, do 5 km w linii prostej od Rynku Głównego w Krakowie.
Zamówienie obejmuje dla każdej z 4 grup:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – 2 noclegów dla maksymalnie 20 osób.
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników i prowadzącego – w trakcie każdego dnia spotkania: 3 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x kolacja (dla osób korzystających z zakwaterowania, w każdym dniu w którym rozpoczyna się doba hotelowa) x 20 os., 3 x przerwa kawowa (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x śniadanie (w drugim i trzecim dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 20 os,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 20 uczestników oraz 1 miejsce dla prowadzącego z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 21 godzin zegarowych w trakcie trzydniowego spotkania.
Szkolenia będą odbywać się w formie trzydniowych zjazdów w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem dla danej grupy musi się odbywać w jednym obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 85282,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103846,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103846,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122736933
7.3.3) Ulica: Osiedle Sikory 41
7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-453
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103846,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321023030
7.3.3) Ulica: Madalińskiego
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Satoria Group S.A., ul. Mangalia 1A, 02-758 Warszawa,
NIP 5271557591
realizacja usług hotelarskich i gastronomicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach części III w postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
1. Magdalena Siśkiewicz New Challenge, ul. Bonarka 19/6, 30-415 Kraków, cena 47 500,00 zł;
2. UpHOTEL Sp. z o.o., Solna 4, 58-500 Jelenia Góra, cena 82 250,00 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części III - 30 00,00 zł
i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach części IV w postępowaniu zostały złożone trzy oferty:
1. Jan-Pol S.A., ul. Westerplatte 15, 31-033 Kraków, cena 91 836,00 zł;
2. Magdalena Siśkiewicz New Challenge, ul. Bonarka 19/6, 30-415 Kraków, cena 113 900,00 zł;
3. UpHOTEL Sp. z o.o., Solna 4, 58-500 Jelenia Góra, cena 181 980,00 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części IV - 74 500,00 zł
i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.