eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 5



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4aa650-6643-440b-89ba-0824af1f25aa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4aa650-6643-440b-89ba-0824af1f25aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071196/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Społeczna Małopolska - koordynacja działań na rzecz włączenia społecznego w Małopolsce” oraz „EStakada – synchronizacja ekonomii społecznej na poziomie kraju” współfinasowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504158

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-23/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491753,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji 12 dwudniowych szkoleń.
Lokalizacja obiektu: miejscowość w Małopolsce znajdująca się w jednym z powiatów: limanowskim lub nowotarskim lub tatrzańskim lub myślenickim lub suskim lub wadowickim.
Zamówienie obejmuje dla każdej z 12 grup:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – 1 nocleg dla maksymalnie 20 osób,
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników i prowadzącego – w trakcie każdego dnia spotkania: 2 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x kolacja (w pierwszym dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 20 os., 3 x przerwa kawowa (2 x w pierwszym dniu spotkania, 1 x w drugim dniu spotkania) x 21 os., 1 x śniadanie (w drugim dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 20 os.,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 20 uczestników oraz 1 miejsce dla prowadzącego z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 14 godzin zegarowych w trakcie dwudniowego spotkania.
Szkolenia będą odbywać się w formie dwudniowych zjazdów w dni robocze (od poniedziałku do piątku). W 2024 r. planuje się realizację 6 szkoleń i w 2025 r. również 6 szkoleń, z wyłączeniem okresu od 15.12.2024 r. do 28.02.2024 r.
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem dla danej grupy musi się odbywać w jednym obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 94693,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych na potrzeby realizacji dwudniowych zjazdów dla uczestników specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny. Lokalizacja obiektu: Kraków, do 4 km w linii prostej od Rynku Głównego w Krakowie.
Zamówienie obejmuje dla każdej z 3 grup:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – 1 nocleg podczas każdego dwudniowego zjazdu dla każdego uczestnika.
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników – śniadanie w drugim dniu zjazdu dla każdego uczestnika.
W ramach zamówienia planuje się realizację usług dla 3 grup uczestników do maks. 25 osób w grupie, 12 zjazdów dla jednej grupy, i po 15 zjazdów dla dwóch pozostałych grup (łącznie 42 zjazdy).
Łącznie do zrealizowania będzie maksymalnie 1050 osobonoclegów.
Zjazdy będą odbywać się w weekendy (od soboty do niedzieli), przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji maks. 5 zjazdów dwudniowych w ramach całego zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Zjazdy będą odbywać się regularnie w odstępach 2-3 tygodniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 257638,5 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji dwudniowego spotkania.
Lokalizacja obiektu: Warszawa, do 10 km w linii prostej od Dworca Centralnego w Warszawie z możliwym dojazdem Warszawskim Transportem Publicznym bez konieczności przesiadki.
Zamówienie obejmuje:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – maksymalnie 2 noclegi dla maksymalnie 50 osób,
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników– w trakcie każdego dnia spotkania: 2 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 50 os., 1 x kolacja (w pierwszym dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 50 os., 3 x przerwa kawowa (2 x w pierwszym dniu spotkania, 1 x w drugim dniu spotkania) x 50 os., 1 x śniadanie (w drugim dniu spotkania - tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 50 os.,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 50 uczestników z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 16 godzin zegarowych w trakcie dwudniowego spotkania.
Spotkanie będzie odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem musi się odbywać w jednym obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 54139,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji 4 trzydniowych szkoleń.
Lokalizacja obiektu: Kraków, do 5 km w linii prostej od Rynku Głównego w Krakowie.
Zamówienie obejmuje dla każdej z 4 grup:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – 2 noclegów dla maksymalnie 20 osób.
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników i prowadzącego – w trakcie każdego dnia spotkania: 3 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x kolacja (dla osób korzystających z zakwaterowania, w każdym dniu w którym rozpoczyna się doba hotelowa) x 20 os., 3 x przerwa kawowa (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x śniadanie (w drugim i trzecim dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 20 os,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 20 uczestników oraz 1 miejsce dla prowadzącego z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 21 godzin zegarowych w trakcie trzydniowego spotkania.
Szkolenia będą odbywać się w formie trzydniowych zjazdów w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem dla danej grupy musi się odbywać w jednym obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 85282,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103846,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103846,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122736933

7.3.3) Ulica: Osiedle Sikory 41

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-453

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103846,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321023030

7.3.3) Ulica: Madalińskiego

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Satoria Group S.A., ul. Mangalia 1A, 02-758 Warszawa,
NIP 5271557591
realizacja usług hotelarskich i gastronomicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części III w postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
1. Magdalena Siśkiewicz New Challenge, ul. Bonarka 19/6, 30-415 Kraków, cena 47 500,00 zł;
2. UpHOTEL Sp. z o.o., Solna 4, 58-500 Jelenia Góra, cena 82 250,00 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części III - 30 00,00 zł
i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach części IV w postępowaniu zostały złożone trzy oferty:
1. Jan-Pol S.A., ul. Westerplatte 15, 31-033 Kraków, cena 91 836,00 zł;
2. Magdalena Siśkiewicz New Challenge, ul. Bonarka 19/6, 30-415 Kraków, cena 113 900,00 zł;
3. UpHOTEL Sp. z o.o., Solna 4, 58-500 Jelenia Góra, cena 181 980,00 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części IV - 74 500,00 zł
i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.