Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493163/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana oświetlenia na energooszczędne na terenie Gminy Gorzków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 9
1.5.2.) Miejscowość: Gorzków-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-315
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846838156
1.5.8.) Numer faksu: 846838111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a44bfcf-c71c-45c7-b74a-6516a7c130fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia na energooszczędne na terenie Gminy Gorzków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a44bfcf-c71c-45c7-b74a-6516a7c130fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071295/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wymiana oświetlenia na energooszczędne na terenie Gminy Gorzków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wymianą i montażem oświetlenia drogowego na terenie Gminy Gorzków, realizowana w ramach projektu pn. „Wymiana oświetlenia na energooszczędne na terenie Gminy Gorzków” w ramach programu: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH – Edycja 9 Rozświetlamy Polskę.
Zakres prac obejmuje:
• wymianę 161 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych, na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED posiadające możliwość sterowania, celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia;
• wymianę wysięgników dostosowanych do nowych opraw;
• wymianę oprzewodowania opraw wraz z wymianą gniazd bezpiecznikowych i bezpieczników w liniach napowietrznych;
• modernizację szaf oświetlenia, w tym budowa systemu sterowania;
• utylizację zdemontowanych materiałów, w tym źródeł światła;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dostarczone oprawy oświetleniowe LED muszą:
1) być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej,
2) być nowe i spełniać wytyczne określone w regulaminie Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta „Rozświetlamy Polskę”,
3) gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,
4) posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne (zgodnie z § 5 ust. 6 regulaminu).
Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych musi wynosić co najmniej 60 miesięcy.
Przed przystąpieniem do prac konieczne jest uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz pozwoleń.
Szczegółowy zakres prac określają: projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz STWiORB – stanowiące załącznik nr 8 do SWZ, a także projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Skierowane do realizacji osoby są zobowiązanie do znajomości przepisów BHP obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A., a w szczególności:
1) instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych,
2) instrukcji organizacji prac w sieci dystrybucyjnej z udziałem podmiotów zewnętrznych.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac określonych dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy.
Roboty należy prowadzić zgodnie z przyjętymi do stosowania w Polsce normami, instrukcjami i przepisami.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace montażowe, polegające na zainstalowaniu opraw lamp wraz ze źródłem światła LED i na elementy sterowania, jak również na wykonane prace instalacyjne na okres min. 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527210-1 - Latarnie
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428010,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safepass Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492099076
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI GORZKÓW-OSADA
więcej: przetargi GORZKÓW-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- wykonanie systemu zasilania pantografów i sterowania oświetleniem technologicznym w nowym obiekcie Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Kielcach
- Dostawa sprzętu na potrzeby utworzenia Zewnętrznej Strefy Promocji Produktu Lokalnego w ramach projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary-Gmina Leśna"
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- Dostawa konsoli oświetleniowej wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy systemu sterowania oświetleniem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.