eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRZEBUDOWA SYSTEMU SSP W BUDYNKU 21, ZNAJDUJĄCYM SIĘ W KAMPUSIE UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA SYSTEMU SSP W BUDYNKU 21, ZNAJDUJĄCYM SIĘ
W KAMPUSIE UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA SYSTEMU SSP W BUDYNKU 21, ZNAJDUJĄCYM SIĘ
W KAMPUSIE UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03b0454-6b22-49ad-9e02-681d1b481d79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117741/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa systemu sygnalizacji pozarowej w budynku 21

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 480503,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie przebudowy istniejącego systemu SSP w budynku nr 21 usytuowanym na terenie kampusu UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wykonanej przez biuro projektowe PNP Inżynieria – Załącznik nr 1 do OPZ.
2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej.
3. Uszczelnienie przejść pożarowych wyszczególnionych w ekspertyzie pożarowej pn.: Ocena zabezpieczenia przeciwpożarowego przejść instalacyjnych wykonanych w elementach oddzieleń przeciwpożarowych w budynku 21 przy
ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie – Załącznik nr 2 do OPZ
4. Drobne roboty budowlane poinstalacyjne typu: wykonanie bruzd pod kable, zagipsowanie, dotarcie, gruntowanie, pomalowanie.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w:
5.1. Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 5 do SWZ),
5.2. Dokumentacji wykonawczej (Załącznik Nr 1 do OPZ),
5.3. Ekspertyzie pożarowej (Załącznik Nr 2 do OPZ)
5.4. Ekspertyzie technicznej (Załącznik Nr 3 do OPZ),
5.5. Dokumencie „STWiOR” (Załącznik Nr 4 do OPZ),
5.6. Przedmiarze robót (Załącznik Nr 5 do OPZ)
5.7. Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 6 do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane prace minimum 36 miesięcznej gwarancji (okres gwarancji na wykonane prace stanowi kryterium oceny ofert) od dnia podpisania Protokołu wykonania przedmiotu umowy. Warunki gwarancji określają Istotne postanowienia umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
7. Wizja lokalna:
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiektach Zamawiającego i przy obecności przedstawiciela Zamawiającego, z zachowaniem dyspozycji art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp
Wizja jest możliwa w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach
8.00-14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub e-mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571851,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571851,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592755,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEKK Fire Solutions Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231283458

7.3.3) Ulica: Dawidowska 23

7.3.4) Miejscowość: Zamienie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592755,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.