Og³oszenie z dnia 2024-10-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00618680/01 - Wynik z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego z podzia³em na zespo³y transportowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ¦W. JANA PAW£A II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bebenek@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego z podzia³em na zespo³y transportowe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7e264048-1d12-4cba-b912-c756b63541e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00561672
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00038816/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 Transport sanitarny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zosta³y okre¶lone w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje zosta³y okre¶lone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/60/U/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego z podzia³em na zespo³y transportowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu.
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek udzia³u we wskazanym zakresie, je¿eli wykonawca wyka¿e i przedstawi, ¿e:
1) ambulans/e zastêpczy/e wskazane przez Wykonawcê bêd±ce w jego dyspozycji, nie bêd± wyprodukowane wcze¶niej ni¿ w 2022 r. Powy¿sze zostanie potwierdzone kopi± dowodów rejestracyjnych .
2) dysponuje odpowiedni± ilo¶ci± kadr/osób do zapewnienia ci±g³o¶ci wykonywania us³ugi, osoby wykonuj±ce us³ugê posiadaj± prawo jazdy kategorii min. „B” (minimum 3 lata),
3) ka¿dy z kieruj±cych pojazdami posiada pozwolenie na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych
4) przeprowadzony zosta³ kurs pierwszej pomocy dla kierowców i sanitariuszy,
5) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dokumentami o których mowa s± referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna wymóg za spe³niony, gdy: wykonawca wyka¿e wykonanie co najmniej trzech, odpowiadaj±cych rodzajowo (co do przedmiotu zamówienia) us³ug polegaj±cych na obs³udze transportu sanitarnego, ka¿da z us³ug o warto¶ci rocznej minimum 700.000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 2A do SWZ
c) O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, ¿e przed podpisaniem umowy przedstawi Wykaz pracowników zawieraj±cy: imiê i nazwisko, datê wa¿no¶ci uprawnieñ, data kursu pierwszej pomocy przedmedycznej, stanowisko i podstawa do dysponowania osobami (np. umowa o pracê) – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
b)Wykaz minimum 3 (trzech) us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dokumentami o których mowa s± referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna wymóg za spe³niony, gdy: Wykonawca wyka¿e wykonanie co najmniej trzech, odpowiadaj±cych rodzajowo (co do przedmiotu zamówienia) us³ug polegaj±cych na obs³udze transportu sanitarnego, ka¿da z us³ug o warto¶ci rocznej minimum 700.000,00 z³ brutto wg Za³±cznika nr 10 do SWZ.
c)O¶wiadczenie, ¿e ambulans/e zastêpczy/e wskazane przez Wykonawcê bêd±ce w jego dyspozycji, nie bêd± wyprodukowane wcze¶niej ni¿ w 2022 r. , czas podstawienia karetki nie bêdzie d³u¿szy ni¿ 1 godzina od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego takiej potrzeby – do niniejszego o¶wiadczenia do³±czyæ kopiê dowodów rejestracyjnych.
d)O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, ¿e dysponuje odpowiedni± ilo¶ci± kadr/osób do zapewnienia ci±g³o¶ci wykonywania us³ugi, znane mu s± przepisy reguluj±ce czas pracy i czas jazdy kierowców.
e)O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, ¿e ka¿dy z kieruj±cych pojazdami posiada stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem:
- prawo jazdy kategorii min „B” (minimum 3 lata)
- pozwolenie na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych
- kurs pierwszej pomocy dla kierowcy i sanitariusza
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, ¿e ka¿dy pojazd (zastêpczy) bêdzie posiada³ ¶rodek ³±czno¶ci (tel. komórkowy) w samochodzie umo¿liwiaj±cy kontakt ze Zleceniodawc±.b) O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracê.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, ¿e ka¿dy pojazd (zastêpczy) bêdzie posiada³ ¶rodek ³±czno¶ci (tel. komórkowy) w samochodzie umo¿liwiaj±cy kontakt ze Zleceniodawc±.b) O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracê.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 , sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych do szkó³, przedszkoli i specjalistycznych placówek o¶wiatowych
- ¶wiadczenie us³ug w zakresie zabezpieczenia transportu zespo³em specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wroc³awia oraz poza jego granicami
- Dowo¿enie uczniów niepe³nosprawnych do placówek o¶wiatowych
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiaj±cego
- Dowóz uczniów do szkó³ w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
- Dowo¿enie uczniów z terenu Gminy Barg³ów Ko¶cielny do szkó³
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.