Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530050/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00533243/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000,00 zł
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i emisji obligacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1
1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768775013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.pielgrzymka.biz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000,00 złz przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i emisji obligacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ba4d56e-9291-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107343/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego i spłatę wczesnej zaciągniętych kredytów i obligacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 918840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i emisji obligacji.
Założenia kredytu:
1) kredyt długoterminowy w kwocie 3 200 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony dwieście tysięcy złotych 0/100),
2) okres kredytowania – od 2023 r. do 31 grudnia 2032 r.,
3) uruchomienie kredytu - kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w terminie do 28 grudnia 2023 r.; Zamawiający uruchomi kredyt w transzach jednakże nie więcej niż trzech, zgodnie ze swoimi potrzebami; Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części postawionej do dyspozycji kwoty kredytu,
4) spłata kredytu – kredyt zostanie spłacony w 32 równych ratach kapitałowych, każda w kwocie po 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 0/100) płatnych w ostatnim roboczym dniu kwartału, począwszy od dnia 31 marca 2025 roku. Data ostatniej raty przypada na dzień 31 grudnia 2032 r. W przypadku niewykorzystania w pełni kwoty kredytu, ilość rat nie ulegnie zmianie, a ich wysokość zostanie ustalona proporcjonalnie do kwoty wykorzystanego kredytu,
5) oprocentowanie – stawka WIBOR dla okresu 3-miesięcznego (WIBOR 3M) powiększona o stałą w całym okresie kredytowania marżę Wykonawcy, aktualizowana w okresach trzymiesięcznych zgodnie z przyjętymi przez Wykonawcę zasadami,
6) odsetki – regulowane w okresach miesięcznych, w ostatnim roboczym dniu miesiąca, począwszy od daty uruchomienia kredytu,
7) zabezpieczenie kredytu - weksel własny „in blanco” podpisany przez Wójta Gminy Pielgrzymka wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy,
8) Zamawiającemu (Kredytobiorcy) będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów jak również do wydłużenia terminu spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów w trakcie trwania umowy (zmiana harmonogramu spłaty nie przedłużając okresu kredytowania).
9) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ. Jedynym kosztem kredytu będzie jego oprocentowanie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1056493,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1056493,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1056493,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6940004178
7.3.3) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 17
7.3.4) Miejscowość: Złotoryja
7.3.5) Kod pocztowy: 59-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W ZŁOTORYI
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W ZŁOTORYI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1056493,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-19 do 2032-12-31INNE PRZETARGI PIELGRZYMKA
- Remont drogi w Czaplach dz. nr 484, 489, 571/1, 570, 580/2
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Pielgrzymka
- Staw parkowy we wsi Twardocice (Rochów), gm. Pielgrzymka - roboty odtworzeniowe
więcej: przetargi PIELGRZYMKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.