Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512182/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, dostawa i montaż gablot oraz wskazanych elementów wyposażenia ekspozycyjnego w budynku Muzeum Etnograficznego, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: MNP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mnp.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mnp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż gablot oraz wskazanych elementów wyposażenia ekspozycyjnego w budynku Muzeum Etnograficznego, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35853516-0b76-4ce2-89e0-3a2de5d02d2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00106101/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie, dostawa i montaż gablot oraz wskazanych elementów wyposażenia ekspozycyjnego w budynku Muzeum Etnograficznego, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.281.2.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż gablot oraz wskazanych elementów wyposażenia ekspozycyjnego w budynku Muzeum Etnograficznego, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (dalej „PPU”) stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ oraz Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonanie zamówienia polega w szczególności na:
1) wykonaniu, dostawie i montażu gablot oraz wskazanych elementów wyposażenia ekspozycyjnego z następujących pozycji Przedmiaru nr 1: poz. 78 – 103,
2) wykonaniu, dostawie i montażu gablot oraz wskazanych elementów wyposażenia ekspozycyjnego z następujących pozycji Przedmiaru nr 2: poz. 2 – 7, 141 – 143,
3) przeniesieniu i dodaniu floorboxów na II piętrze – zgodnie z Dokumentacją Projektu Elektrycznego (Rysunek R4),
4) dostawie i montażu wraz z docięciem istniejącej podłogi podniesionej oraz dostosowaniu podparcia systemowego podłogi dookoła gablot.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1081846,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1756440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1081846,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Technologii Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6652902401
7.3.3) Ulica: Rumin Działka 798/2
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-504
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AURO 8 Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa - kompletacja i montaż elementów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT TECHNOLOGII SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT TECHNOLOGII SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1081846,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej w jednostkach terenowych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu
- Wynajem przenośnych: toalet, pisuarów, umywalek, barierek, kontenerów biurowych wraz z usługą serwisowania na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Dostawa Pieluchomajtek, podkładów chłonnych
- Zakup i montaż 1 szt. dźwigu osobowego elektrycznego wraz z demontażem istniejącego dźwigu osobowego hydraulicznego
- Dostawa odczynników dla Pracowni Andrologii ( 2 części )
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.