Og³oszenie z dnia 2024-10-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napêdowego do celów opa³owych (grzewczych) dla ogrzewania budynku Szko³y Podstawowej w Bojszowach, Gminnej Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi w ¦wierczyñcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM.WILHELMA GAWLIKOWICZA W BOJSZOWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000725915
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtego Jana 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bojszowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spbojszowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spbojszowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju napêdowego do celów opa³owych (grzewczych) dla ogrzewania budynku Szko³y Podstawowej w Bojszowach, Gminnej Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi w ¦wierczyñcu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a651ed6-8236-4cd2-bb68-f565ab18fd7c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00561862
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a651ed6-8236-4cd2-bb68-f565ab18fd7c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegó³y zawarte zosta³y w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Wilhelma Gawlikowicza w Bojszowach reprezentowana przez Dyrektora Szko³y, 43-220 Bojszowy, ul. ¦wiêtego Jana 33, sekretariat@spbojszowy.pl , tel. (32) 218 91 22 .
2. W sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na skontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod24h@data.pl .
3. Dane osobowe Wykonawców przetwarzane bêd± na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego okre¶lonego w niniejszej SWZ, a tak¿e w zwi±zku z zawarciem i realizacj± umowy z wybranym Wykonawc±.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania danych osobowych przez Wykonawców jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
CD nast±pi w kolejnej sekcji...
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Wykonawca posiada :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje :
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego, o ³±cznej szacunkowej ilo¶ci 120 m3, do ni¿ej wymienionych Odbiorców koñcowych:
Lp. Nazwa placówki
(odbiorca koñcowy) Adres placówki Przewidywane zapotrzebowanie na olej
1. Szko³a Podstawowa im. Wilhelma Gawlikowicza w Bojszowach ul. ¦wiêtego Jana 33
43-220 Bojszowy do 70 m3
2. Gminna Szko³a Podstawowa z Oddzia³ami Integracyjnymi im. Ks. Jerzego Popie³uszki w ¦wierczyñcu ul. Sierpowa 38
43-220 ¦wierczyniec do 50 m3
2. Zakres us³ug, poszczególne ilo¶ci oraz ich opis znajduje siê SWZ oraz za³±cznikach do SWZ tj.: szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), wzorze formularza ofertowego oraz
w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
nie stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia polegaj±ce na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty czê¶ciowej jak równie¿ oferty wariantowej.
W ocenie Zamawiaj±cego brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie ogranicza na p³aszczy¼nie ilo¶ciowej jak równie¿ jako¶ciowej mo¿liwo¶ci udzia³u wykonawców Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorstw oraz zapewnia stosowanie jednakowego standardu ¶wiadczenia us³ugi dla obu jednostek o¶wiatowych.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
7. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastrze¿enia mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
11. Rozliczenia pomiêdzy Zamawiaj±cym a przysz³ymi Wykonawcami zamówienia odbywaæ siê bêd± w z³otych polskich. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walutach obcych.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
17. Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
18. Kod CPV dotycz±cy przedmiotu zmówienia:
G³ówny kod: 09135100-5 – olej opa³owy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, je¿eli zosta³y okre¶lone odrêbnie dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zamian do tre¶ci zawartej umowy. Szczegó³y zawiera za³±cznik do SWZ_Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-03
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szko³y Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opa³owego w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.