Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487799/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Wałbrzychu i podległych jednostek terenowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Wałbrzychu i podległych jednostek terenowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c039e7d-7963-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413820/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Wykonanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Wałbrzychu i podległych jednostek terenowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.16.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 415056,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237452,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz na wniosek pracownika badań okulistycznych dla pracowników, stażystów i rezydentów Oddziału ZUS w Wałbrzychu, Inspektoratów ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku oraz Punktu Informacyjnego w Bystrzycy Kłodzkiej (około 676 osób).4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 168625,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz na wniosek pracownika badań okulistycznych dla pracowników, stażystów i rezydentów Inspektoratów ZUS w Jeleniej Górze i w Lubaniu oraz Biura Terenowego w Zgorzelcu (około 177 osób).4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 49372,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy w tym badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz na wniosek pracownika badań okulistycznych dla pracowników, stażystów i rezydentów Inspektoratu ZUS w Świdnicy i w Dzierżoniowie oraz Biura Terenowego w Ząbkowicach Śląskich (około 104 osób).4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 19455,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŚWIAT ZDROWIA Operator Medyczny Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562304388
7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza niżej wymienionym Podwykonawcom:
1) NZOZ „Przychodnia na Browarnej” Sp. z o. o., ul. Browarna 3, 58-300 Wałbrzych, wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej RTG klatki piersiowej.
2) ALAB Laboratoria Sp. z o. o. ul. Chrobrego 2, 58-300 Wałbrzych, wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej badań laboratoryjnych.
3) Usługi Finansowo-Księgowe i Psychologiczne „WIKTORIA” mgr Wiktoria Grajek, ul. Chrobrego 2, 58-300 Wałbrzych, wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej badań psychologicznych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚWIAT ZDROWIA OPERATOR MEDYCZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ŚWIAT ZDROWIA OPERATOR MEDYCZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49372,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „JELMED” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112415169
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 6
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza Podwykonawcy:
Pracownia Badań Psychotechnicznych Psycho-Testy.pl Magdalena Fabiś, ul. 1 Maja 76/14, 58-500 Jelenia Góra, wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej badań psychotechnicznych, badań wrażliwości na olśnienie i widzenia zmierzchowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "JELMED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "JELMED" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Lecznicze Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „BHMed” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841789289
7.3.3) Ulica: Strzelińska 6
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza Podwykonawcy: PSYCHOLOGIK Dawid Suchodolski 58-100 Świdnica, ul. Wałbrzyska 8, wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej badań psychotechnicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktyki zdrowotnej nad pracownikami Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych z podziałem na zadania
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.