eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiWyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc36f75c-45cb-4694-9440-84b10928837b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc36f75c-45cb-4694-9440-84b10928837b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069593/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:
cz. A - system chłodzenia - klimatyzatory pomieszczeń

2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.

Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.5.) Wartość części: 35047,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gmienie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:
cz. B - zabudowa kuchenna wraz ze sprzętem AGD

2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.

Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 32621,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:
cz. C - scena wraz z oświetleniem i nagłośnieniem

2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.

Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

4.5.5.) Wartość części: 43115,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:
cz. D - stół do tenisa i stół do gry w piłkarzyki

2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do użytku na potrzeby placówek oświatowych.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 8009,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39239,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39239,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMOWY KLIMAT Sp. zo. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388447789

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 43/49

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39239,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26885,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26885,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26885,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król - Wspólnik Spółki Cywilnej ASTAGLOBAL S.C. PAWEŁ KRÓL, ŁUKASZ BRZOZA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza - Wspólnik Spółki Cywilnej ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389334018

7.3.3) Ulica: KRAŃCOWA 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26885,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48641,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51291,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48641,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król - Wspólnik Spółki Cywilnej ASTAGLOBAL S.C. PAWEŁ KRÓL, ŁUKASZ BRZOZA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza - Wspólnik Spółki Cywilnej ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389334018

7.3.3) Ulica: KRAŃCOWA 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48641,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9764,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9764,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9764,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król - Wspólnik Spółki Cywilnej ASTAGLOBAL S.C. PAWEŁ KRÓL, ŁUKASZ BRZOZA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza - Wspólnik Spółki Cywilnej ASTAGLOBAL S. C. PAWEŁ KRÓL, ŁUKASZ BRZOZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389334018

7.3.3) Ulica: KRAŃCOWA 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9764,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.