Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493195/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bezpiecznych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych: 3240P w m. Stare Miasto, 3197P w m. Boguszyce, 3096P w m. Rzgów, 3229P w m. Golina, 3240P w m. Grodziec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bezpiecznych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych: 3240P w m. Stare Miasto, 3197P w m. Boguszyce, 3096P w m. Rzgów, 3229P w m. Golina, 3240P w m. Grodziec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203a020b-82e8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041626/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wykonanie bezpiecznych przejść dla pieszych w ciągu dróg: 3240P w m. Stare Miasto, 3197P w m. Boguszyce, 3096P w m. Rzgów, 3229P w m. Golina, 3240P w m. Grodziec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338306,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3240P w m. Stare MiastoZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
c) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami
ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
d) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
e) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
f) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
g) montażu akustycznych progów zwalniających;
h) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 48690,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3197P w m. BoguszyceZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
c) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
d) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
e) montażu znaku drogowego A-17 – tablica „Kierowco ZWOLNIJ”;
f) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
g) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
h) nowego oznakowania pionowego;
i) montażu słupka blokującego U-12c,
j) montażu barierek U-12a;
k) montażu akustycznych progów zwalniających;
l) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 51585,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3096P w m. RzgówZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) wykopów pod krawężniki;
c) ustawienia krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
d) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm wraz z wymianą kostki na kostkę koloru czerwonego;
e) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami
ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
f) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
g) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
h) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
i) montażu akustycznych progów zwalniających;
j) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 49656,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3229P w m. GolinaZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) robót pomiarowych;
b) rozbiórki znaków pionowych;
c) rozbiórki istniejącego chodnika o nawierzchni z betonu cementowego;
d) rozbiórki istniejącego krawężnika;
e) wykopów pod konstrukcję chodnika, obrzeża i krawężniki;
f) warstwy filtracyjnej i podbudowy;
g) ustawienie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z oporem;
h) nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
i) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
j) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami
ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
k) oczyszczenia i skropienia nawierzchni pod warstwę wyrównawczą i ścieralną;
l) frezowania profilującego nawierzchni z betonu asfaltowego;
m) warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S (KR3);
n) ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej 8x10x20 cm;
o) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
p) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
q) montażu znaku aktywnego B-20 zasilanego solarnie;
r) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
s) nowego oznakowania pionowego;
t) montażu słupka blokującego U-12c;
u) montażu barierek U-12a;
v) montażu akustycznych progów zwalniających;
w) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 219493,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3240P w m. GrodziecZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
c) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami
ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
d) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
e) montażu znaku drogowego A-17 – tablica „Kierowco ZWOLNIJ”;
f) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
g) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
h) montażu akustycznych progów zwalniających;
i) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 46690,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71108,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94235,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71108,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Wierzbinku, Wierzbinek 65, 62-619 Sadlno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652969138
7.3.4) Miejscowość: Wierzbinek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-619
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W WIERZBINKU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W WIERZBINKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71108,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70790,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91556,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70790,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUCTUS Sp. z o.o., ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Do 80% wartości zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70790,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69304,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97268,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69304,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUCTUS Sp. z o. o., ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Do 80% wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69304,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392295,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392295,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392295,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KON-BRUK Juszczak Grzegorz, ul. Nadbrzeżna 16, 62-500 Konin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651079715
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392295,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65414,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87300,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65414,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUCTUS Sp. z o. o., ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Do 80% wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65414,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.