Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00060889/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00083418/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00161681/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00129309/01 - Wynik z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ul. Leśnej w Parchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARCHOWO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979542
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Krótka 2
1.4.2.) Miejscowość: Parchowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-124
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: (59)821-48-00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@parchowo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.parchowo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562012
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00531731
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z koniecznością wykonania robót nieprzewidzianych w projekcie oraz przedłużającymi się procedurami w zakresie wycinki drzew i uzyskania zgody właściciela gruntu na prowadzenie robót budowlanych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
§ 2 pkt. 2 umowy otrzymuje brzmienie:
termin realizacji przedmiotu umowy: w terminie 7 miesięcy i 27 dni od dnia zawarcia umowy z uwzględnieniem harmonogramu robót stanowiącego załącznik nr 2 do umowy (zawarto we wzorze umowy).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
W trakcie realizacji umowy wniknęła konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w projekcie (podbudowy oraz wycinka drzew), nieprzekraczających łącznie 15% wynagrodzenia podstawowego. Na tej podstawie zmieniło się wynagrodzenie Wykonawcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
§ 5 pkt. 1 umowy otrzymuje brzmienie:
Strony ustalają wynagrodzenie za realizacje Przedmiotu zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą i kosztorysem robót nieprzewidzianych:
Wartość brutto 1 907 374,85 zł
( słownie: jeden milion dziewięćset siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt cztery i 85/100 zł), w tym należny podatek VAT 23%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
130374,85
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Na podstawie § 13 ust. 1 umowy nr 272.4.2023 z dnia 03.04.2023 w związku z koniecznością wykonania prac nieujętych w projekcie oraz przedłużającymi się procedurami w zakresie wycinki drzew i uzyskania zgody właściciela gruntu na prowadzenie robót budowlanych, dokonano 2 zmiany umowy w zakresie zwiększenia ilości przedmiotu umowy do 15 % wynagrodzenia podstawowego z jednoczesnym wydłużeniem terminu realizacji zadania (do 30.11.2023 r.)
Po zmianie:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchniach betonowych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.