Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524490/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00589931/01 - Wynik z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie placów zabaw w sołectwach Łętownia-Gościniec oraz Jelna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b0222e8-9ebd-44ba-b25f-2df3245c3eae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie placów zabaw w sołectwach Łętownia-Gościniec oraz Jelna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b0222e8-9ebd-44ba-b25f-2df3245c3eae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Zakup i montaż urządzeń małej architektury na placu zabaw przy świetlicy środowiskowej w sołectwie Łętownia – Gościniec1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw przy świetlicy środowiskowej w sołectwie Łętownia-Gościniec zlokalizowanej na działce nr ewidencyjny 845/43 w miejscowości Łętownia.
Zakres zamówienia obejmuje zakup i montaż w gruncie poniższych urządzeń fitness:
- biegacz,
- wyciąg dolny,
- orbitrek,
- ławka parkowa – 2 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji oraz w przedmiarze robót.
2. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
a) przygotowanie terenu budowy,
b) zabezpieczenie terenu budowy,
c) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
d) uporządkowanie terenu budowy.
4. Przedmiot zamówienia musi:
a) spełniać wymagania i być zgodne z:
- Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
- obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) zwanej dalej „ustawa o wyrobach budowlanych”,
- przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
- postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
- deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
- wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
b) być wykonany z użyciem materiałów i urządzeń spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ.
5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
a) obsługa geodezyjna,
b) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
c) koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
d) utylizacja odpadów,
e) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
f) oznakowanie prowadzonych robót,
g) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
h) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 14602,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw zlokalizowanego na działce nr ewidencyjny 4559/16 w miejscowości Jelna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: F. Sołecki Jelna. Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki".
Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie boiska do siatkówki plażowej:
- wybranie ziemi na teren boiska,
- wykonanie warstwy z piasku o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
- osadzenie tulei do słupków do zamocowania siatki,
b) montaż urządzeń zabawowych:
- transport z magazynu ZGK i montaż huśtawki 2-stanowiskowej,
- zakup, transport i montaż urządzenia zabawowego złożonego z jednej wieży o wysokości ok. 2 m wyposażonej w ślizg metalowy,
c) roboty ziemne:
- wyrównanie terenu,
- przywiezienie i rozścielanie ziemi urodzajnej,
- zasianie trawy.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji oraz w przedmiarze robót.
2. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
a) przygotowanie terenu budowy,
b) zabezpieczenie terenu budowy,
c) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
d) uporządkowanie terenu budowy.
4. Przedmiot zamówienia musi:
a) spełniać wymagania i być zgodne z:
- Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
- obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) zwanej dalej „ustawa o wyrobach budowlanych”,
- przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
- postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
- deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
- wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
b) być wykonany z użyciem materiałów i urządzeń spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ.
5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
a) obsługa geodezyjna,
b) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
c) koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
d) utylizacja odpadów,
e) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
f) oznakowanie prowadzonych robót,
g) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
h) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 19356,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Na realizację części 2 zamówienia wpłynęły następujące oferty:
1) Oferta nr 1 - BDB Sp. z o. o., os. im. Wojska Polskiego 4c lok. 6, 37-500 Jarosław. Cena oferty brutto: 49 933,51 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
2) Oferta nr 2 - Grupa EPX Paweł Matera, Pustków 288, 39-205 Pustków. Cena oferty brutto: 104 080,00 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
3) Oferta nr 3 - SIMBA GROUP Sp. z o. o., ul. Zimna 15, 20-204 Lublin. Cena oferty brutto: 77 000,26 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
4) Oferta nr 5 -Usługi Koparko-Ładowarką Łukasz Szarek, Jelna 178, 37-310 Jelna. Cena oferty brutto: 23 000,00 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
5) Oferta nr 8 - GOCiN Sp. z o. o., ul. Borki 10, 37-300 Leżajsk. Cena oferty brutto: 50 862,96 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
Zamawiający odrzucił następujące oferty:
1) BDB Sp. z o.o. , os. im. Wojska Polskiego 4c lok. 6, 37-500 Jarosław
2) Grupa EPX Paweł Matera, Pustków 288, 39-205 Pustków
3) Usługi Koparko-Ładowarką Łukasz Szarek, Jelna 178, 37-310 Jelna
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, Zamawiający nie zamieszcza w niniejszym ogłoszeniu informacji dotyczących uzasadnienia odrzucenia Wykonawców.
Tym samym w postępowaniu pozostały dwie oferty niepodlegające odrzuceniu: Oferta nr 3 złożona przez firmę SIMBA GROUP Sp. z o. o. na kwotę: 77 000,26 zł oraz oferta nr 8 złożona przez firmę GOCiN Sp. z o. o. w kwocie: 50 862,96 zł. Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 13 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa tę kwotę, a jej zwiększenie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty z najniższą ceną w związku z tym postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający dokonał unieważnienia przedmiotowej części zamówienia w oparciu o przepis art. 259 ustawy Pzp, który stanowi, że: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Modernizacja otoczenia fortu "Wędrowiec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.