eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik"Dostawa energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik na rok 2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik na rok 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURZĘTNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 39

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik na rok 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4844bf75-6e53-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015141/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Dostawa energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik na rok 2024"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.82.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii na terenie Gminy Kurzętnik – zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 do SWZ, zawierającym szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej wraz z opisem charakterystyki oraz szacunkowe zapotrzebowanie mocy.
4.2 Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii elektrycznej dla 34 punktów poboru energii wynosi 197 000 kWh. Wolumen powyższy wyliczony jest na podstawie szacun-kowego i prognozowego zużycia.
4.3 Całkowita sumaryczna roczna moc zapotrzebowania wg danych szczegółowych zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 do SWZ.
4.4 Określenie szacunkowego zapotrzebowania na energię elektryczną stanowi element słu-żący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowią-zania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach.
4.5 Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie ze standardami i na warunkach określonych w sprawie szczegółowych zasad kształtowania w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, 1723.z późn. zm.) i w prze-pisach wykonawczych do tej ustawy oraz innych obowiązujących przepisach prawa.
4.6 Wykonawca musi posiadać zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym dla lokalizacji obiektów objętych przedmiotem zamówienia, oraz uwzględnić w ofercie wszystkie wymagalne certyfikaty włącznie z Certyfikatem Efektywności Ener-getycznej (kolor biały).
4.7 Dodatkowe informacje:
a) Aktualnie Zamawiający ma rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elek-trycznej;
b) Operatorem Systemu Dystrybucji energii elektrycznej dla poszczególnych punktów po-boru energii jest Energa Operator;
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa na dostawę energii przeprowadził procedurę skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do przeprowadzenia w imieniu Zamawiają-cego procedury skutecznej zmiany sprzedawcy;
d) Wszystkie punkty poboru są istniejącymi obiektami, z układami pomiarowo-rozliczeniowymi;
e) Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania z przedmiotem zamówienia.
f) Energia elektryczna powinna spełniać standardy i parametry techniczne, zgodnie z zapi-sami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a także Polskimi Normami;
g) Dostawa energii elektrycznej będzie odbywać się za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, z którym Zamawiający będzie po-siadał na dzień rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji;
h) Rozliczenia ilości sprzedanej energii odbywać się będą na podstawie odczytów z ukła-dów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanych przez Operatora Systemu Dystrybu-cyjnego, z 2 miesięcznym okresem rozliczeniowym;
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby punktów poboru energii wskaza-nych w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SWZ, w szczególności przypadkach zmian praw własności, praw do administrowania, zmiany sposobu użytkowania i zamknięcia punk-tów poboru energii a także do zmiany mocy;
j) Nazwy punktów odbioru energii elektrycznej wskazane na fakturze powinny być zgod-ne z nazwami punktów odbioru energii elektrycznej określonymi w załączniku nr 1 do SWZ
k) Optymalizacja kosztów dystrybucji w okresie półrocznym;
l) W przypadku wystąpienia nadpłaty na numerze konta Zamawiającego należne środki należy przekazać bezpośrednio na bankowy numer konta Gminy Kurzętnik ze wskaza-niem obiektu oraz rachunku którego nadpłata dotyczy;
m) Jedna cena dla każdej taryfy, zaproponowana cena nie może ulec zwiększeniu przez cały okres trwania umowy;
n) Osobne zawarcie dystrybucji dla obiektów szkół i żłobków w Gminie Kurzętnik oraz Gminy Kurzętnik;
o) do oferty należy dołączyć projekt umowy, który zostanie sprawdzony przez kan-celarię prawną Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175674,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175674,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175674,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-096-83-70

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175674,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.