eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabłudówWsparcie zdolności ratowniczych Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Zabłudów - zakup wyposażenia i sprzętu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie zdolności ratowniczych Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Zabłudów – zakup wyposażenia i sprzętu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e5c627b-18be-4979-b60b-e71d470fb812

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie zdolności ratowniczych Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Zabłudów – zakup wyposażenia i sprzętu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5c627b-18be-4979-b60b-e71d470fb812

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Projekt: Wsparcie zdolności ratowniczych OSP działających na terenie Gminy Zabłudów - zakup wyposażenia na potrzeby jednostki OSP w Folwarkach Wielkich

1.2.5 Projekt: Wsparcie zdolności ratowniczych OSP działających na terenie gminy Zabłudów - zakup wyposażenia wraz z samochodem lekkim do jednostki OSP w Rybołach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

8. Projekt został dofinansowany z Funduszy Europejskich dla Podlaskiego 2021 - 2027 w ramach projektu: „Wsparcie zdolności ratowniczych Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Zabłudów”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 501098,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 polega na zakupie i dostawie specjalistycznego sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybołach gmina Zabłudów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania minimalne, postawione przez Zamawiającego, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ– „Wykaz rzeczowy sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla OSP w Rybołach”
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, nieużywany bez przeróbek technicznych.
4. Każdy element sprzętu i wyposażenia strażaka musi spełniać określone standardy.
a) być zgodny z międzynarodowymi normami jakości, wyznaczanymi przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (ISO) oraz Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN), normy określają minimalne wymagania dla różnorodnych urządzeń i akcesoriów, w tym dla ubrań ochronnych, hełmów, rękawic, a także aparatury oddechowej i wozów strażackich. Zgodność z tymi normami zapewnia, że sprzęt jest przystosowany do ciężkich warunków, które panują podczas pożarów i innych działań ratowniczych.
b) posiadać certyfikaty wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP), by sprzęt mógł być dopuszczony do użytku i gwarantować spełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa.
c) powinien spełniać wymogi Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego (KSRG) co zapewnia, że sprzęt będzie odpowiednio funkcjonował w koordynacji z innymi jednostkami,
d) jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami).
5. Wymagany sprzęt, narzędzia i wyposażenie należy dostarczyć do siedziby jednostki OSP w Rybołach, Ryboły 103 Gmina Zabłudów łącznie z aktualnym Świadectwem Dopuszczenia wydanym przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt, narzędzia i wyposażenie były oznakowane naklejkami o wskazanym wzorze określonym w Załączniku nr 11 do SWZ. Naklejki muszą być trwałe i znajdować się w dobrze widocznym miejscu. Wzór do wykorzystania jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne. Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne. Jeśli wielkość powierzchni to umożliwia, najmniejszy rozmiar naklejki to ok.14x8 cm. Zmniejszanie lub zwiększanie wymiarów naklejki jest dopuszczalne m.in. ze względu na rodzaj i charakter przedmiotu, sprzętu itp., przy zachowaniu wszystkich elementów i proporcji wzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 238853,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2 polega na zakupie i dostawie specjalistycznego sprzętu, narzędzi, wyposażenia i ubrania specjalnego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Folwarkach Wielkich, Gmina Zabłudów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania minimalne, postawione przez Zamawiającego, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - „Wykaz rzeczowy sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla OSP w Folwarkach Wielkich” oraz Załącznik nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia ubrania specjalnego 2-częściowego dla OSP w Folwarkach Wielkich. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, nieużywany bez przeróbek technicznych.
3. Każdy element sprzętu i wyposażenia strażaka musi spełniać określone standardy.
a) być zgodny z międzynarodowymi normami jakości, wyznaczanymi przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (ISO) oraz Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN), normy określają minimalne wymagania dla różnorodnych urządzeń i akcesoriów, w tym dla ubrań ochronnych, hełmów, rękawic, a także aparatury oddechowej i wozów strażackich. Zgodność z tymi normami zapewnia, że sprzęt jest przystosowany do ciężkich warunków, które panują podczas pożarów i innych działań ratowniczych.
b) posiadać certyfikaty wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP), by sprzęt mógł być dopuszczony do użytku i gwarantować spełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa.
c) powinien spełniać wymogi Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego (KSRG) co zapewnia, że sprzęt będzie odpowiednio funkcjonował w koordynacji z innymi jednostkami,
d) jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami).
4. Wymagany sprzęt, narzędzia i wyposażenie należy dostarczyć do siedziby jednostki OSP w Folwarkach Wielkich, Folwarki Wielkie 7/1 łącznie z aktualnym Świadectwem Dopuszczenia wydanym przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt, narzędzia i wyposażenie były oznakowane naklejkami o wskazanym wzorze określonym w Załączniku nr 11 do SWZ. Naklejki muszą być trwałe i znajdować się w dobrze widocznym miejscu. Wzór do wykorzystania jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne.
Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne. Jeśli wielkość powierzchni to umożliwia, najmniejszy rozmiar naklejki to ok.14x8 cm. Zmniejszanie lub zwiększanie wymiarów naklejki jest dopuszczalne m.in. ze względu na rodzaj i charakter przedmiotu, sprzętu itp., przy zachowaniu wszystkich elementów i proporcji wzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

35811100-3 - Mundury strażackie

4.5.5.) Wartość części: 262245,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476099,56 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316545,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756584,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.