Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00457422/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie zdolności ratowniczych Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Zabłudów – zakup wyposażenia i sprzętu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e5c627b-18be-4979-b60b-e71d470fb8121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie zdolności ratowniczych Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Zabłudów – zakup wyposażenia i sprzętu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5c627b-18be-4979-b60b-e71d470fb812
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Projekt: Wsparcie zdolności ratowniczych OSP działających na terenie Gminy Zabłudów - zakup wyposażenia na potrzeby jednostki OSP w Folwarkach Wielkich
1.2.5 Projekt: Wsparcie zdolności ratowniczych OSP działających na terenie gminy Zabłudów - zakup wyposażenia wraz z samochodem lekkim do jednostki OSP w Rybołach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
8. Projekt został dofinansowany z Funduszy Europejskich dla Podlaskiego 2021 - 2027 w ramach projektu: „Wsparcie zdolności ratowniczych Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Zabłudów”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 501098,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 polega na zakupie i dostawie specjalistycznego sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybołach gmina Zabłudów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania minimalne, postawione przez Zamawiającego, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ– „Wykaz rzeczowy sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla OSP w Rybołach”
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, nieużywany bez przeróbek technicznych.
4. Każdy element sprzętu i wyposażenia strażaka musi spełniać określone standardy.
a) być zgodny z międzynarodowymi normami jakości, wyznaczanymi przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (ISO) oraz Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN), normy określają minimalne wymagania dla różnorodnych urządzeń i akcesoriów, w tym dla ubrań ochronnych, hełmów, rękawic, a także aparatury oddechowej i wozów strażackich. Zgodność z tymi normami zapewnia, że sprzęt jest przystosowany do ciężkich warunków, które panują podczas pożarów i innych działań ratowniczych.
b) posiadać certyfikaty wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP), by sprzęt mógł być dopuszczony do użytku i gwarantować spełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa.
c) powinien spełniać wymogi Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego (KSRG) co zapewnia, że sprzęt będzie odpowiednio funkcjonował w koordynacji z innymi jednostkami,
d) jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami).
5. Wymagany sprzęt, narzędzia i wyposażenie należy dostarczyć do siedziby jednostki OSP w Rybołach, Ryboły 103 Gmina Zabłudów łącznie z aktualnym Świadectwem Dopuszczenia wydanym przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt, narzędzia i wyposażenie były oznakowane naklejkami o wskazanym wzorze określonym w Załączniku nr 11 do SWZ. Naklejki muszą być trwałe i znajdować się w dobrze widocznym miejscu. Wzór do wykorzystania jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne. Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne. Jeśli wielkość powierzchni to umożliwia, najmniejszy rozmiar naklejki to ok.14x8 cm. Zmniejszanie lub zwiększanie wymiarów naklejki jest dopuszczalne m.in. ze względu na rodzaj i charakter przedmiotu, sprzętu itp., przy zachowaniu wszystkich elementów i proporcji wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 238853,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2 polega na zakupie i dostawie specjalistycznego sprzętu, narzędzi, wyposażenia i ubrania specjalnego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Folwarkach Wielkich, Gmina Zabłudów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania minimalne, postawione przez Zamawiającego, dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - „Wykaz rzeczowy sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla OSP w Folwarkach Wielkich” oraz Załącznik nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia ubrania specjalnego 2-częściowego dla OSP w Folwarkach Wielkich. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, nieużywany bez przeróbek technicznych.
3. Każdy element sprzętu i wyposażenia strażaka musi spełniać określone standardy.
a) być zgodny z międzynarodowymi normami jakości, wyznaczanymi przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (ISO) oraz Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN), normy określają minimalne wymagania dla różnorodnych urządzeń i akcesoriów, w tym dla ubrań ochronnych, hełmów, rękawic, a także aparatury oddechowej i wozów strażackich. Zgodność z tymi normami zapewnia, że sprzęt jest przystosowany do ciężkich warunków, które panują podczas pożarów i innych działań ratowniczych.
b) posiadać certyfikaty wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP), by sprzęt mógł być dopuszczony do użytku i gwarantować spełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa.
c) powinien spełniać wymogi Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego (KSRG) co zapewnia, że sprzęt będzie odpowiednio funkcjonował w koordynacji z innymi jednostkami,
d) jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami).
4. Wymagany sprzęt, narzędzia i wyposażenie należy dostarczyć do siedziby jednostki OSP w Folwarkach Wielkich, Folwarki Wielkie 7/1 łącznie z aktualnym Świadectwem Dopuszczenia wydanym przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt, narzędzia i wyposażenie były oznakowane naklejkami o wskazanym wzorze określonym w Załączniku nr 11 do SWZ. Naklejki muszą być trwałe i znajdować się w dobrze widocznym miejscu. Wzór do wykorzystania jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne.
Rozmiar i materiał naklejki powinien być dostosowany do powierzchni lub sprzętu, na którym zostanie umieszczona, tak by wszystkie znaki były odpowiednio czytelne i wyraźnie widoczne. Jeśli wielkość powierzchni to umożliwia, najmniejszy rozmiar naklejki to ok.14x8 cm. Zmniejszanie lub zwiększanie wymiarów naklejki jest dopuszczalne m.in. ze względu na rodzaj i charakter przedmiotu, sprzętu itp., przy zachowaniu wszystkich elementów i proporcji wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35811100-3 - Mundury strażackie
4.5.5.) Wartość części: 262245,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476099,56 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316545,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756584,18 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą
- Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie
- Dostawa sprzętu strażackiego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Ochotnicy Górnej i Tylmanowej
więcej: Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.