Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486769/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży kucharskiej - sprawa 105/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży kucharskiej - sprawa 105/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baab4d59-7f00-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486769
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 105/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48360,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży kucharskiej, zgodnie z rodzajem przedmiotu zamówienia i w ilościach określonych przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1 Bluza kucharza męska z długim rękawem-125 szt.
2 Bluza kucharza damska z długim rękawem- 125 szt
3 Spodnie kucharza męskie-125 szt.
4 Spodnie kucharza damskie- 125szt
5 Czepek personelu kuchennego męski- 200 szt.
6 Czepek personelu kuchennego damski-200 szt.
2. Opis i liczba części zamówienia:
Liczba zadań: 1
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Miejsce realizacji dostawy: magazyn mundurowy 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, ul. Legionów 54.
4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego następująco:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność
i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte - zewnętrzne opakowanie.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane
w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych - estetycznych, modelu, wykonaniu, kolorystyce dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji na okres 24-miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy (termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia min. 24-mc-e).
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie (magazyn stanowi budynek parterowy).
6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załączniku nr 1 do umowy) pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
7) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż IV kwartał w 2022 r.
Wszystkie wyroby winny posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego).
Wraz z dostawą Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia:
• Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100 od producenta tkaniny lub dokumentu równoważnego - producenta dla wyrobów: pozycja asortymentowa nr: 1, 2, 3, 4
• Kart katalogowych (technicznych, itp.) dla wyrobów: pozycja asortymentowa nr: 1, 2, 3, 4.
8) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
10) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją:
- kto jest producentem;
- kiedy przedmiot był wykonany;
5. Rozwiązania równoważne w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie norm przywołanych w treści Załącznika nr 1 do SWZ.
Z uwagi na fakt, że opis przedmiotu zamówienia w pozycjach jak powyżej odnosi się do przywołanych norm Wykonawca oferujący produkty równoważne tak opisywanym (zgodnie
z treścią art. 101 ust. 5 Pzp) musi udowodnić w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp (m.in. certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność, sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez jednostkę jak powyżej, dokumentację techniczną producenta), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie wartości użytkowych i bezpieczeństwa użytkowania.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, iż oferuje produkty równoważne, jest zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
- wykazu asortymentu o rozwiązaniach równoważnych wraz z opisem rozwiązań równoważnych,
- przedmiotowych środków dowodowych jak powyżej,
- oświadczenie, że oferuje produkt równoważny.
Zamawiający dopuszcza wydruki z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej opisane przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej
tj. świadczących o tym, że Wykonawca oferuje produkty równoważne będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych.
Dokumenty świadczące o równoważności stanowią treść oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48597,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80872,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48597,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Spółka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 670524017
7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48597,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży budowlanej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach MPGN
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży sanitarnej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
- Wykonanie usługi w zadaniu pod nazwą "Bezpieczniej na Mieszka - montaż monitoringu miejskiego (GBO 2024)".
- Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Dostawy odzieży dla personelu szpitalnego
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- Najem i serwisowanie odzieży roboczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.