Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00405273/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie Scenografii wraz z infrastrukturą i technologią sceniczną dla Wielkiego Nocnego Widowiska „Orzeł i Krzyż” w Murowanej Goślinie w ramach zadania: „Utworzenie .. (część nazwy).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury "Park Dzieje" w Murowanej Goślinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525313280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Źródlana 33
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 603 558 755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: franciszek.bandurski@parkdzieje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://parkdzieje.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-713bf5bd-56dd-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie Scenografii wraz z infrastrukturą i technologią sceniczną dla Wielkiego Nocnego Widowiska „Orzeł i Krzyż” w Murowanej Goślinie w ramach zadania: „Utworzenie .. (część nazwy).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-713bf5bd-56dd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN/2/2023/CKPD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 894900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie Scenografii wraz z infrastrukturą i technologią sceniczną dla Wielkiego Nocnego Widowiska „Orzeł i Krzyż” w Murowanej Goślinie w ramach zadania: „Utworzenie niezbędnej, trwałej infrastruktury wraz z wykupem gruntów służącej realizacji wielkiego widowiska nocnego Orzeł i Krzyż” oraz wykonanie na jej podstawie dokumentacji wykonawczej w zakresie koniecznym do wykonania prac scenograficznych, a także nadzór autorski w toku tych prac.
UWAGA:
Na dzień zawierania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia Zamawiający nie będzie posiadał w budżecie zabezpieczonych środków na realizację umowy w zakresie wskazanym w § 3 pkt. 2 i 3 Umowy. Z tego też względu zobowiązanie Wykonawcy obejmować będzie tylko opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie, o którym mowa w § 3 pkt. 1, a wykonanie zakresu umowy, o którym mowa w § 3 pkt. 2 i 3 zostanie potwierdzone przez Zamawiającego pisemnie, po zabezpieczeniu środków w budżecie. Niezależnie od powyższego, Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 3 pkt. 2 i 3 bez prawa Wykonawcy do żądania wynagrodzenia za tę część przedmiotu umowy, jak również jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Rezygnacja może nastąpić w przypadku, gdy środki przewidziane na realizację tej części umowy nie zostaną mu przyznane lub w przypadku braku środków finansowych na wykonanie robót budowlanych objętych wykonaną w ramach niniejszej umowy dokumentacją projektową.
CPV: 92300000-4,39298900-6, 44210000-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 92300000-4 - Usługi rozrywkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1110690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1110690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stage Door
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365373451
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Hornówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1110690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.