Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493744/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2024/BZP 00063105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa notesów, skarpet i piór w etui z logo Województwa Małopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 28 Lipca 1943 nr 17C
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-233
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mik.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa notesów, skarpet i piór w etui z logo Województwa Małopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2ed248-8338-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097407/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa różnych materiałów promocyjnych Województwa Małopolskiego - część druga zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOA-II-6-261-2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31568,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego obejmująca następujące: asortymenty notes (asortyment nr 1) i skarpetki (asortyment nr 2); Szczegółowy opis asortymentów w tym ilości oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Część opisu przedmiotu zamówienia stanowią zdjęcia asortymentu (załączniki do SOPZ) – wizualizacje oczekiwań Zamawiającego, z zastrzeżeniem pierwszeństwa opisu słownego zawartego w Załączniku nr 1A do SWZ. Dostarczane asortymenty powinny być maksymalnie zbliżone do wizualizacji/ zdjęć, z uwzględnieniem istniejących możliwości technologicznych i odmienności dopuszczonych w opisie słownym. Sposób realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 21068,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego obejmująca następujące asortymenty: pióra w etui (asortyment nr 3). Szczegółowy opis asortymentów w tym ilości oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Część opisu przedmiotu zamówienia stanowią zdjęcia asortymentu (załączniki do SOPZ) – wizualizacje oczekiwań Zamawiającego, z zastrzeżeniem pierwszeństwa opisu słownego zawartego w Załączniku nr 1A do SWZ. Dostarczane asortymenty powinny być maksymalnie zbliżone do wizualizacji/ zdjęć, z uwzględnieniem istniejących możliwości technologicznych i odmienności dopuszczonych w opisie słownym. Sposób realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia(SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 18500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21891,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21891,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21891,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.3) Ulica: ul. Bratnia 1
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21891,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18783,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18783,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18783,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.3) Ulica: ul. Bratnia 1
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18783,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
części nr 1 zamówienia - wynosi do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 13 grudnia 2023 r., w tym dostawa materiałów promocyjnych nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wzoru/produktu próbnego/projektu produkcyjnego; Materiały promocyjne w ramach zamówienia zostaną dostarczone Zamawiającemu w jednej dostawie, w opisanych wyraźnie opakowaniach zbiorczych. Opis powinien zawierać informację o liczbie i rodzaju znajdujących się w opakowaniu materiałów.
części nr 2 zamówienia - wynosi do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 13 grudnia 2023 r., w tym dostawa materiałów promocyjnych nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wzoru/produktu próbnego/projektu produkcyjnego; Materiały promocyjne w ramach zamówienia zostaną dostarczone Zamawiającemu w jednej dostawie, w opisanych wyraźnie opakowaniach zbiorczych. Opis powinien zawierać informację o liczbie i rodzaju znajdujących się w opakowaniu materiałów.
W obu ww. częściach nastąpiło skrócenie terminu dostawy materiałów promocyjnych (termin pośredni) z 15 dni roboczych do 5 dni roboczych na podstawie oferty Wykonawcy w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdz. XVII SWZ.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.