eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa notesów, skarpet i piór w etui z logo Województwa Małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa notesów, skarpet i piór w etui z logo Województwa Małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 28 Lipca 1943 nr 17C

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-233

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mik.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa notesów, skarpet i piór w etui z logo Województwa Małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2ed248-8338-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097407/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa różnych materiałów promocyjnych Województwa Małopolskiego - część druga zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOA-II-6-261-2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31568,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 1 zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego obejmująca następujące: asortymenty notes (asortyment nr 1) i skarpetki (asortyment nr 2); Szczegółowy opis asortymentów w tym ilości oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Część opisu przedmiotu zamówienia stanowią zdjęcia asortymentu (załączniki do SOPZ) – wizualizacje oczekiwań Zamawiającego, z zastrzeżeniem pierwszeństwa opisu słownego zawartego w Załączniku nr 1A do SWZ. Dostarczane asortymenty powinny być maksymalnie zbliżone do wizualizacji/ zdjęć, z uwzględnieniem istniejących możliwości technologicznych i odmienności dopuszczonych w opisie słownym. Sposób realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 21068,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 2 zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego obejmująca następujące asortymenty: pióra w etui (asortyment nr 3). Szczegółowy opis asortymentów w tym ilości oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Część opisu przedmiotu zamówienia stanowią zdjęcia asortymentu (załączniki do SOPZ) – wizualizacje oczekiwań Zamawiającego, z zastrzeżeniem pierwszeństwa opisu słownego zawartego w Załączniku nr 1A do SWZ. Dostarczane asortymenty powinny być maksymalnie zbliżone do wizualizacji/ zdjęć, z uwzględnieniem istniejących możliwości technologicznych i odmienności dopuszczonych w opisie słownym. Sposób realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
(SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 18500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21891,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21891,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21891,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342

7.3.3) Ulica: ul. Bratnia 1

7.3.4) Miejscowość: Skórzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 60-185

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21891,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18783,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18783,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18783,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342

7.3.3) Ulica: ul. Bratnia 1

7.3.4) Miejscowość: Skórzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 60-185

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18783,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji, o którym mowa w sekcji ogłoszenia "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej" w zakresie:
części nr 1 zamówienia - wynosi do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 13 grudnia 2023 r., w tym dostawa materiałów promocyjnych nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wzoru/produktu próbnego/projektu produkcyjnego; Materiały promocyjne w ramach zamówienia zostaną dostarczone Zamawiającemu w jednej dostawie, w opisanych wyraźnie opakowaniach zbiorczych. Opis powinien zawierać informację o liczbie i rodzaju znajdujących się w opakowaniu materiałów.
części nr 2 zamówienia - wynosi do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 13 grudnia 2023 r., w tym dostawa materiałów promocyjnych nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wzoru/produktu próbnego/projektu produkcyjnego; Materiały promocyjne w ramach zamówienia zostaną dostarczone Zamawiającemu w jednej dostawie, w opisanych wyraźnie opakowaniach zbiorczych. Opis powinien zawierać informację o liczbie i rodzaju znajdujących się w opakowaniu materiałów.

W obu ww. częściach nastąpiło skrócenie terminu dostawy materiałów promocyjnych (termin pośredni) z 15 dni roboczych do 5 dni roboczych na podstawie oferty Wykonawcy w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdz. XVII SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.