Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484947/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00542711/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tonerów i atramentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sniadecja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63ca258d-2d49-4b0e-9b51-dc82ec1019831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tonerów i atramentów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63ca258d-2d49-4b0e-9b51-dc82ec101983
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191411/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa tonerów i zamienników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.53.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353060,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: tonery i atramenty (oryginalne) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 35349,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: tonery i atramenty (zamienniki/regenerowane) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 317711,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40989,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40989,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40989,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOMATECH S.C. Tomasz Marszałek, Danuta Marszałek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KOMATECH TOMASZ MARSZAŁEK, KOMATECH Danuta Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831215
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMATECH TOMASZ MARSZAŁEK, DANUTA MARSZAŁEK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
KOMATECH TOMASZ MARSZAŁEK, DANUTA MARSZAŁEK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40989,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wymiana systemu sygnalizacji pożarowej oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Świadczenie kompleksowych usług technicznych podczas 6 wydarzeń na terenie miasta Białegostoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Województwa Podlaskiego
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- "Dostawa i montaż silnika oraz przekładni jazdy w kompaktorze Bomag BC 572 RB-2"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1549B na odcinku ul. Kolejowej w Klepaczach gm. Choroszcz
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.