eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiele Wielkie"Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta

1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 508473974

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kobielewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c60ae9-a9da-438c-bfcd-09e0a2e76b21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065148/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.I.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 347230,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Część 1 zamówienia- świadczenie usługi dowozu dzieci i młodzieży do szkół podstawowych oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Kobiele Wielkie, w roku szkolnym 2024/2025.
Usługa polega na dowozie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Kobiele Wielkie, tj. do:
1) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Orzechowie, Orzechów 2, 97-524 Kobiele Wielkie;
2) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Władysława Stanisława Reymonta w Kobielach Wielkich, ul. Szkolna 4, 97-524 Kobiele Wielkie.
i odwozie do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
Wstępna specyfikacja tras dowozu i odwozu dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025 stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Usługa realizowana będzie w dni nauki szkolnej w okresie od 2.09.2024 r. do 27.06.2025 r., w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1211) i ustawę z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 z późn. zm.).
Dowóz uczniów odbywa się, z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej i zimowej przerwy świątecznej w nauce oraz dni wolnych wynikających z organizacji kalendarza roku szkolnego 2024/2025. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. W dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć lub w których odbywają się w szkołach egzaminy zewnętrzne albo uroczystości, przewóz odbywać się będzie według ustalonego w porozumieniu z Dyrektorami szkół specjalnego rozkładu jazdy.
Wykonawca na podstawie wykazu tras dowozu i odwozu oraz wskazanej liczby uczniów w załączniku nr 8 do SWZ , zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu projekty rozkładów jazdy przewozów na dany rok szkolny do akceptacji, na którą Zamawiający ma termin 7 dni od daty ich otrzymania. Ostateczne rozkłady jazdy zostaną ustalone w porozumieniu Wykonawcy z Zamawiającym oraz Dyrektorami szkół po ustaleniu tygodniowych planów zajęć lekcyjnych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonania oraz liczby uczniów na poszczególnych trasach, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
Szacowana liczba dowożonych uczniów i dzieci określona została we w załączniku nr 8 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych uczniów i dzieci na poszczególnych trasach. Jeśli zmiana nie wpływa na zakres kilometrowy trasy ustalony w załączniku nr 8 do SWZ, a wzrost/ zmniejszenie ilości dzieci w zamówieniu nie przekracza 15, zmiana nie wpływa na wartość umowy. Taka zmiana przedmiotu umowy nie wymaga sporządzania aneksu.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia tras przy zachowaniu wytycznych dla każdej trasy dotyczących godziny rozpoczęcia/zakończenia zajęć, a przy tym maksymalnego czasu przejazdu dzieci oraz ilości dzieci na danej trasie i miejsc siedzących w autobusie.
Maksymalny czas podróży dziecka w jedną stronę nie może przekroczyć 50 min, a czas oczekiwania w szkole: na rozpoczęcie zajęć po dowozie oraz na przyjazd autobusu po zajęciach nie może przekraczać 20 min.
Trasy rozpoczynają się i kończą przy szkołach tj.: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kobielach Wielkich, Publiczna Szkoła Podstawowa w Orzechowie.
Zamawiający zapłaci tylko za wykonanie usługi na trasach ujętych w wykazie, nie przewiduje dodatkowych opłat za dojazdy na miejsce wykonywania usługi (np. z bazy do szkoły - miejsca rozpoczęcia kursu).
Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. Wykonawca opracuje trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów zgodne z informacjami zawartymi w pkt 3.2. SWZ
Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom i dzieciom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do danej placówki oświatowej, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc siedzących) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych dzieci, uczniów i opiekunów.
Zamawiający Wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością pojazdów, zapewniającą dowóz wszystkich uczniów, dzieci i opiekunów każdego dnia zajęć szkolnych, ( z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć szkolnych), o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728 z późn. zm.).
Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 502) gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego transportu opiekunów dowozu, których zatrudnia Zamawiający.
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 50 minut. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu, Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego bez konieczności uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia sądu na wykonanie zastępcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 212672,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Radomsku ul. Piastowska 12 oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Kobiele Wielkie, w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opiekuna na czas przejazdu w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.
Wstępna specyfikacja tras dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kobiele Wielkie do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Radomsku ul. Piastowska 12 stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie realizacji bez konieczności sporządzania aneksu w przypadku zgłoszenia dzieci niepełnosprawnych, zamieszkujących na terenie Gminy Kobiele Wielkie do wskazanej placówki w ilości max. 1 dziecko.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia opisanej usługi z innymi zamówieniami, które Wykonawca świadczy na podobnej trasie i/lub dla innej Gminy, ze względu na wydłużony czas przebywania dzieci w podróży. Maksymalny czas podróży to 40 min. Dzieci należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem oraz odebrać po ich zakończeniu - bez zbędnego oczekiwania. Maksymalny czas oczekiwania przed i po zajęciach to 15 min.
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w czasie do 40 min. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu, Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego, bez konieczności uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia sądu na wykonanie zastępcze.
Usługa transportowa w zakresie dowożenia dziecka niepełnosprawnego musi być wykonywana pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych (dzieci poruszają się samodzielnie), spełniającym wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa. Zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczony był z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej. Ponadto pojazdy te winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
Wykonawca zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności:
1) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówki oświatowej,
2) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówki oświatowej do miejsc zamieszkania,
3) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu,
4) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami i Dyrektorem placówki oświatowej w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów oraz Dyrektora placówki oświatowej,
6) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 81532,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia - świadczenie usługi dowozu dziecka niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Kobiele Wielkie do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Fundacji Mozaika – Filia nr 1, ul. Sojczyńskiego – Warszyca 7; 42-224 Częstochowa oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opiekuna na czas przejazdu w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.
Wstępna specyfikacja tras dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kobiele Wielkie do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Fundacji Mozaika – Filia nr1, ul. Sojczyńskiego – Warszyca 7; 42-224 Częstochowa stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie realizacji bez konieczności sporządzania aneksu w przypadku zgłoszenia do dowozu dzieci niepełnosprawnych, zamieszkujących na terenie Gminy Kobiele Wielkie do wymienionej placówki w ilości max. 1 dziecko.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia opisanej usługi z innymi zamówieniami, które Wykonawca świadczy na podobnej trasie i/lub dla innej Gminy, ze względu na wydłużony czas przebywania dzieci w podróży.
Maksymalny czas podróży to 60 min. Dzieci należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem oraz odebrać po ich zakończeniu - bez zbędnego oczekiwania. Maksymalny czas oczekiwania przed i po zajęciach to 15 min.
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w czasie do 60 min. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu, Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego bez konieczności uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia sądu na wykonanie zastępcze.
Usługa transportowa w zakresie dowożenia dziecka niepełnosprawnego musi być wykonywana pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych (dzieci poruszają się samodzielnie), spełniającym wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa. Zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczony był z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej. Ponadto pojazdy te winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
Wykonawca zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności:
1) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówki oświatowej,
2) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówki oświatowej do miejsc zamieszkania,
3) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu,
4) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami i Dyrektorem placówki oświatowej w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów oraz Dyrektora placówki oświatowej,
6) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 53025,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251318,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251318,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251318,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komuniakcji Samochodowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720100130

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226186,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS LINE Beata Górka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490968391

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 3, Rzeki Wielkie

7.3.4) Miejscowość: Kłomnice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119418,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS LINE Beata Górka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490968391

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 3, Rzeki Wielkie

7.3.4) Miejscowość: Kłomnice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.