Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439816/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00448679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00449472/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00562377/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT (...) w ramach projektu „Cyfrowi zawodowcy” ", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. Batalionów Chłopskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000098192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 14
1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs1bratoszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1bratoszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1957938e-7e8f-449f-9c75-3610e275e9ef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT (...) w ramach projektu „Cyfrowi zawodowcy” ", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1957938e-7e8f-449f-9c75-3610e275e9ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00439803/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa sprzętu IT cz 1
1.2.2 dostawa sprzętu IT cz 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt „Cyfrowi zawodowcy” ", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działania 08.08 Kształcenie zawodowe w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, nr umowy FELD.08.08-IZ.00-0016/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 monitor interaktywny 12 laptop z systemem operacyjnym i dostępem do internetu 15
3 urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe 1
4 licencje na oprogramowanie wspomagające gospodarkę magazynową - licencja edukacyjna 15
5 licencja na oprogramowanie: pakiet programów biurowych 15
6 okulary VR wraz z etiu, nakładkami higienicznymi 8
7 jednostka centralna zestawu komputerowego wraz z klawiaturą i myszką 15
8 monitor do zestawu komputerowego 15
9 system operacyjny 15
10 licencja na oprogramowanie: pakiet programów biurowych 15
11 jednostka centralna zestawu komputerowego (mająca pełnić rolę serwera) wraz z klawiaturą i myszką 5
12 monitor do zestawu komputerowego 5
13 system operacyjny Windows Serwer Standard 5
14 ruter z wifi programowalny, programowalne i zarządzalne przełączniki, min. 8 portowe 15 zestawów
15 drukarka laserowa z możliwością pracy jako serwer wydruku 1
16 jednostka centralna zestawu komputerowego wraz z klawiaturą i myszką 15
17 monitor do zestawu komputerowego 15
18 system operacyjny 15
19 licencja na oprogramowanie: pakiet programów biurowych 15
20 urządzenie wielofunkcyjne A3 (laserowe, kolorowe) 1
21 monitor interaktywny 1
22 zasilacz UPS 1
23 słuchawki pełniące funkcje głośników i mikrofonu 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30213000-5 - Komputery osobiste
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 350650,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 wózek do ładowania laptopów (20 przegródek) 12 szafa dystrybucyjna - Szafa Rack 1
3 zestaw narzędzi do montażu okablowania w tym zaciskarka RJ45, ściągacz izolacji, narzędzie uderzeniowe, wkrętak do montażu gniazda naściennego, tester okablowania 15
4 mata antystatyczną (50x60 cm) z opaskę antystatyczną i przewodem uziemiającym 15
5 zestaw narzędzi monterskich w tym : wkrętaki płaskie, krzyżowe lub innego typu dostosowane do posiadanego sprzętu i podzespołów, pęseta, szczypce proste wydłużone, komplet taśm, przewodów do podłączenia dysków twardych, napędów optycznych 15
6 multimetr uniwersalny 15
7 tester płyt głównych i zasilaczy 15
8 woltomierz 15
9 miernik pola magnetycznego 15
10. Kamera termowizyjna wraz z obiektywem do kamery 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30213000-5 - Komputery osobiste
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309097,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639175,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28816,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154428,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28816,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270018155
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28816,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI BRATOSZEWICE
więcej: przetargi BRATOSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.