Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524138/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zachodniej części rynku w Jaśle w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,176788,0d8d6c35770a08d88464b67186ed75f6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zachodniej części rynku w Jaśle w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99bdb20f-50fc-4acd-98c5-4af902e371b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Przebudowa zachodniej części rynku w Jaśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.31.2.2024:6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Przebudowa zachodniej części rynku w Jaśle
w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle”, znajdującej się na działkach ewid.nr 2217 oraz 2219, obręb 08-Centrum, realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dla którego opracowano program funkcjonalno-użytkowy stanowiący integralny załącznik do zamówienia. Celem inwestycji jest m.in. stworzenie nowej estetycznej przestrzeni wzdłuż zachodniej pierzei rynku mającą pełnić funkcję reprezentatywną, zwiększającą powierzchnie biologicznie czynną (poprzez wymianę powierzchni nieprzepuszczalnych, rozszczelnienie powierzchni utwardzonych. Projekt przedmiotu zamówienia musi odnosić się również do działań związanych z przeciwdziałaniem nagrzewania się powierzchni jak również powinien umożliwiać swobodny odpływ wód opadowych i roztopowych z możliwością ich ponownego wykorzystania
w obiegu zamkniętym. Nadrzędnym celem inwestycji jest podniesieni ładu przestrzennego
i estetyki jasielskiego rynku w szczególności przebudowa nieczynnej fontanny (zlokalizowanej w północno-zachodnim narożniku płyty rynku) integrująca elementy małej architektury z terenem zielonym. Istotnym elementem jest również zaprojektowanie ażurowej konstrukcji nośnej pod rośliny pnące zawierającej motywy symboliki miasta Jasła.
2. Zadanie obejmuje:
wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę;
niezbędne prace demontażowe;
roboty budowlane.
3. Szczegółowy zakres planowanych prac:
wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej (należy opracować projekt zagospodarowania terenu, infrastrukturę techniczną, małą architekturę oraz zagospodarowanie terenu zieleni) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zamawiający zastrzega, że na wstępnym etapie projektowania Wykonawca powinien przedłożyć dwa warianty rozwiązania formalnego (koncepcje) modernizacji fragmentu rynku wraz z wizualizacjami, kolejno po akceptacji Zamawiającego powinien przystąpić do szczegółowych rozwiązań. Wykonawca przygotuje dokumentację projektową na podstawie szczegółowych rozwiązań zawartych w PFU - stanowiącego załącznik nr 4 oraz innych dokumentów do których się odwołuje;
roboty rozbiórkowe: demontaż obrzeży, baneru, istniejących słupów ogłoszeniowych, punktowych podpór, usunięcie grupy krzewów (w PFU zostały rekomendowane do wymiany ze względu na zły stan biologiczny); demontaż istniejących ławek półokrągłych, koszy na śmieci, niecki fontanny z jej instalacją ( kostki brukowej wokół istniejącej fontanny), istniejących punktów oświetleniowych wraz z istniejącą instalacją;
roboty budowlane: rozpłytowanie istniejącej nawierzchni i wymiana gruntu pod nowe nasadzenia, wykonanie instalacji małej retencji i użycia wody opadowej (zbiornik na deszczówkę do podlewania), tablica ogłoszeniowa z dachem ekstensywnym (z zamykanym schowkiem na narzędzia), nasadzenia dekoracyjne, fontanna posadzkowa z montażem niecki fontanny (i instalacji elektrycznej zasilającej fontannę), pochylnia dla niepełnosprawnych, instalacja elektryczna do zasilania pompy, witacz w formie ażurowej konstrukcji nośnej pod rośliny pnące zawierający elementy szkła witrażowego w kolorach nawiązujących do tradycji winiarskich ( od pomarańczowego do burgundu), oświetlenie miejsca posadowienia witacza, oświetlenie dekoracyjne, przyłącze wodociągowe, żelbetowe murki oporowe w standardzie betonu architektonicznego);
w trakcie realizacji zamówienia należy wykonać wszelkie czynności niezbędne do realizacji robót. Obejmować one będą zabezpieczenia, ewentualną budowę obiektów, instalacji tymczasowych (np. zaplecza budowy, itp.), jak i uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień dla wykonania tych obiektów tymczasowych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca realizacji projektu poprzez umieszczenie tablicy informacyjnej na czas realizacji oraz wykonania trwałej tablicy informacyjnej na czas trwałości projektu (5 lat).- zgodnie z załącznikiem nr 5.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 4 do SWZ.
6. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
7. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę:860 920,05 zł natomiast cena najkorzystniejsze oferty wynosiła: 3 453 676,04 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, mających trudności z poruszaniem się, w tym osób z niepełnosprawnościami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwożenia ich do miejsca zamieszkania.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jasło w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jasło do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Skołyszyn"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.