Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536542/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ W ZAKRESIE RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH – II POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Bobowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360516006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Bobowej 6A
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3514178
1.5.8.) Numer faksu: (18) 3514178
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gjuk@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gjuk.bip.bobowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8592471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ W ZAKRESIE RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH – II POSTĘPOWANIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-138fac54-939f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037577/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej w zakresie różnych produktów spożywczych - II postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GJUK.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115740,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej w zakresie różnych produktów spożywczych.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Dostarczany asortyment winien być dobrej jakości w gatunku pierwszym, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący zał. nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu artykuły żywnościowe sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Zamówienie będzie składane przez upoważnioną osobę zamawiającego, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie bieżącej dostawy. Zamówienie będzie składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00. W sytuacji gdy dzień przed dostawą jest dniem ustawowo wolnym od pracy zamówienie będzie składane w ostatnim dniu roboczym przed dostawą (przez dzień roboczy należy rozumieć wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
Dostawy zamówionej ilości towarów będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 7:00.
5. Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – wzór umowy stanowiące zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W niniejszym postępowaniu zostały złożone cztery oferty, z których wszystkie zostały odrzucone. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255, pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI BOBOWA
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- "Remont drogi gminnej 270070K w km 0+000 - km 0+380 w miejscowości Brzana i Bobowa, Gmina Bobowa"
więcej: przetargi BOBOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.