Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539786/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897207
1.5.8.) Numer faksu: 52 3897212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-493f453d-936f-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493f453d-936f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033145/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SB.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Bankowa obsługa budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork przez okres 4 lat, tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 07.01.2028 r.”
W skład jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork wchodzą:
1) Gmina Więcbork,
2) Urząd Miejski w Więcborku,
3) Miejsko-Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Więcborku,
4) Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Więcborku,
5) Przedszkole Gminne Niezapominajka w Więcborku,
6) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Księdza Jana Twardowskiego w Jastrzębcu,
7) Szkoła Podstawowa im. Ziemi Krajeńskiej w Sypniewie,
8) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Więcborku,
9) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Polskich Noblistów w Więcborku,
10)Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Pęperzynie,
11)Szkoła Podstawowa im. E. i. J. Orzelskich w Runowie Krajeńskim,
12)Szkoła Podstawowa w Zakrzewku,
13)Klub Dziecięcy w Więcborku,
14)Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Więcborku,
15)Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Więcborku,
16)Środowiskowy Dom Samopomocy w Więcborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66110000-4 - Usługi bankowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferty należało składać do dnia 19 grudnia 2023 r. do godziny 11:00 za pośrednictwem Platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zakładka: „Oferty/wnioski”.
We wskazanym powyżej terminie wpłynęła tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 uPzp. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na wyżej wskazanej podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na podstawie koncepcji
- Świadczenie usług prania, wynajmu odzieży operacyjnej oraz kompletów odzieży dla NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.