eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówDostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łagów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wola Łagowska 118

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lagow@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lagow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lagow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f237d6c6-f107-4aa4-80e5-f1c8427d0f20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00576215/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111160,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych dostaw sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024 według zestawienia zawartego w SWZ.
2. Szczegółowy opis poszczególnych sortów mundurowych zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, na który składa się dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika stanowiąca załączniki nr 1-44 do Zarządzenia nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 roku w sprawie dokumentacji technicznotechnologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (znak: EZ.240.4.2024).
3. Sorty mundurowe muszą być zgodne ze standardami jakościowymi określonymi w:
1) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2022 poz. 2391 z późn.zm.),
2) Zarządzeniu nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasada i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych,
3) Zarządzeniu nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.
4. Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawca może przyjąć na siebie zobowiązanie wydłużonego okresu gwarancji opisane w kryteriach oceny ofert.
5. Dostawa elementów przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia:
1) realizacja indywidualna – odbiór osobisty przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, bezpośrednio w punkcie (punktach) prowadzenia działalności przez Wykonawcę;
2) realizacja wysyłkowa – Wykonawca dostarczy elementy przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu wybranej przez siebie formy dostawy wysyłkowej do siedziby Zamawiającego.
6. Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. od 9:00 do 15:00.
7. Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy sortów.
8. Z uwagi na zmienność poziomu zatrudnienia pracowników uprawnionych do odbioru środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, jak również zmienność indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione, wskazana w SWZ ilość poszczególnych sortów ma charakter szacunkowy. Zamawiający może w trakcie realizacji złożyć zamówienia na ilość sortów mniejszą niż przedstawiona w SWZ, jednak nie mniejszą niż 60% wartości wynagrodzenia określonej w umowie, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego niezależnie od ich podstawy prawnej. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111123,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111123,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111123,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8670007706

7.3.3) Ulica: Mieszka I

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111123,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.