eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewZakup i dostawa samochodu typu Pick-up 4x4 - 1 szt. na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Parczewie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu typu Pick-up 4x4 – 1 szt. na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Parczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W PARCZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piwonia 50

1.5.2.) Miejscowość: Parczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parczew.piw@wiw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.piwparczew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3126a267-4c9a-4271-ba03-1cffbc45389c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Weterynaria

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu typu Pick-up 4x4 – 1 szt. na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Parczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3126a267-4c9a-4271-ba03-1cffbc45389c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00495532/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa samochodu typu pick-up z napędem 4x4 na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Parczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fk.Adm.3300.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup jednego samochodu typu PICK-up z napędem 4x4 na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Parczewie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1 do SWZ.

Postanowienia ogólne:

1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od pon. do pt. w godzinach 7-15.
3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę posiadającą autoryzację producenta.
4) Dostawa wraz z samochodem dokumentów w języku polskim:
a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego wszystkich dokumentów dotyczących samochodu, niezbędnych do rejestracji pojazdów we właściwym organie komunikacji w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze przed datą wydania samochodu (m.in. wyciąg świadectwa homologacji samochodu i inne dokumenty wymagane przy rejestracji samochodów w Polsce w dacie dostawy),
b) dokumenty gwarancyjne samochodów, wykaz Autoryzowanych Stacji Serwisowych samochodów na terenie Polski i za granicą,
c) instrukcję obsługi samochodów,
d) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą producenta.
e) harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,

5) Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
6) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
7) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
8) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu następujących gwarancji jakości
a) minimum 24 miesiące gwarancji ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie) bez limitu kilometrów (zgodnie ze złożoną ofertą)
Gwarancja w powyższym zakresie stanowi kryterium oceny ofert.
Gwarancja liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34131000-4 - Pikapy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.