eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytyk › Wymiana szaf sterowniczych w przepompowniach ścieków w Gminie Przytyk



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana szaf sterowniczych w przepompowniach ścieków w Gminie Przytyk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Przytyku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 143344214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachąta 57

1.5.2.) Miejscowość: Przytyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkprzytyk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-przytyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkprzytyk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana szaf sterowniczych w przepompowniach ścieków w Gminie Przytyk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5084039c-8ea9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZGK.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w ramach zadania pn.:”Wymiana szaf sterowniczych w przepompowniach ścieków w Gminie Przytyk” obejmuje dostawę, demontaż i montaż 19 szt. rozdzielnic sterowania pomp wraz z kompletnym wyposażeniem oraz z systemem monitoringu i wizualizacji. W zakres zamówienia wchodzi :
- demontaż rozdzielnic sterowania pomp (szaf sterowniczych)
- dostawa i montaż nowych rozdzielnic sterowania pomp wraz z kompletnym wyposażeniem oraz systemem monitoringu i wizualizacji dla przepompowni znajdujących się w następujących lokalizacjach:
1. Przytyk Zameczek – nr. ew. działki 134/17
2. ul. Cicha – nr. ew. działki 162/2
3. ul. Cicha - nr. ew. działki 73
4. Plebania - nr. ew. działki 354/2
5. Boczna - nr. ew. działki 153
6. Stara Targowica - nr. ew. działki 388/21, 388/18
7. Stadion - nr. ew. działki 387/2
8. ul. Radomska przy moście 606/3
9. Piaski - nr. ew. działki 639/3
10. Piaski - nr. ew. działki 231/4
11. Piaski ul. Polna - nr. ew. działki 477/2
12. ul. Kościelna - nr. ew. działki 57
13. ul. Sienkiewicza - nr. ew. działki 632/13
14. Domaniów - nr. ew. działki 190/26
15. Domaniów – Zagóra - nr. ew. działki 161/21
16. Domaniów - nr. ew. działki 221/18
17. Domaniów - nr. ew. działki 237/44
18. Wólka Domaniowska- nr. ew. działki 479/2
19. Wólka Domaniowska (SUW) - nr. ew. działki 278/13
wraz z podłączeniem do istniejącego systemu monitoringu oraz uruchomienie przepompowni.

Uwaga: Monitoring wszystkich obiektów wchodzących w zakres zadania należy zrealizować poprzez dostarczenie systemu monitoringu przepompowni ścieków wraz z całą infrastrukturą umożliwiającą monitorowanie pracy i parametrów systemu przepompowni ścieków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 – OPZ oraz w Załączniku Nr 11 do SWZ – Wykaz lokalizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38821000-6 - Radiowe urządzenia zdalnie sterowane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245993,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245993,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067

7.3.3) Ulica: Gronowska 4

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245993,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.