Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573951/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów do remontu i utrzymania obiektów dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych śląskiej Policji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów do remontu i utrzymania obiektów dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych śląskiej Policji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c838b8-70fb-4681-856b-b89ae08d3637
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/47/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 „Zakup i dostawa materiałów do remontu i utrzymania obiektów dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiej Policji”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r. poz. 2452 z póżn. zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na https://slaska-policja.eb2b.com.pl tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-
mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system;
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia
„zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na
Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu;
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania
do Platformy;
d) W sytuacji problematycznej proszę kontaktować się z obsługą platformy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-
policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221
ustawy.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
c) Zamawiający informuje, że oferta złożona z wykorzystaniem kompresji plików z rozszerzeniem „rar: nie zostanie odrzucona.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telEfonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne jest dostępna pod adresem https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/rodo/wydzial-zamowien-publicznych/44266,Wydzial-Zamowien-Publicznych.html
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-488/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. Załączniku nr 1 do SWZ - Formularzu ofertowym;
b. Załączniku nr 1a do SWZ – Formularzu cenowym dla części 1
c. Załączniku nr 1b do SWZ – Formularzu cenowym dla części 2
d. Załączniku nr 1c do SWZ – Formularzu cenowym dla części 3
e. Załączniku nr 1d do SWZ – Formularzu cenowym dla części 4
e. Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;
f. Załączniku nr 3 do SWZ – Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu;
g. Załączniku nr 4 do SWZ – Oświadczeniu o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
h. Załączniku nr 5 do SWZ – Oświadczeniu wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium dla zadania nr 1, 2 i 3:
a. cena oferty brutto – 60 %
b. termin realizacji – 40%
Sposób oceny ofert:
Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – termin realizacji - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1 Kryterium A - cena oferty brutto - ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
Cmin
A = ------------------- x 60 pkt
Cbad
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60;
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 kryterium B - termin realizacji - Wykonawca winien zadeklarować termin realizacji zamówienia wyrażony w ilości dni kalendarzowych z przedziału od 1 do 25 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny wymiar dostawy tj. 25 dni kalendarzowych, a Wykonawca w kryterium B oceny ofert otrzyma 0 pkt.
Przypadek określenia przez Wykonawcę terminu dostawy powyżej 25 dni kalendarzowych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Oferty otrzymają Punkty zgodnie z informacja poniżej:
40 pkt – od 1 do 7 dni kalendarzowych;
30 pkt – od 8 dni do 13 dni kalendarzowych;
20 pkt – od 14 do 19 dni kalendarzowych;
0 pkt – od 20 do 25 dni kalendarzowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zakup i dostawa wykładziny podłogowej
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. Załączniku nr 1 do SWZ - Formularzu ofertowym;
b. Załączniku nr 1a do SWZ – Formularzu cenowym dla części 1
c. Załączniku nr 1b do SWZ – Formularzu cenowym dla części 2
d. Załączniku nr 1c do SWZ – Formularzu cenowym dla części 3
e. Załączniku nr 1d do SWZ – Formularzu cenowym dla części 4
e. Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;
f. Załączniku nr 3 do SWZ – Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu;
g. Załączniku nr 4 do SWZ – Oświadczeniu o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
h. Załączniku nr 5 do SWZ – Oświadczeniu wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium dla zadania nr 1, 2 i 3:
a. cena oferty brutto – 60 %
b. termin realizacji – 40%
Sposób oceny ofert:
Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – termin realizacji - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1 Kryterium A - cena oferty brutto - ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
Cmin
A = ------------------- x 60 pkt
Cbad
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60;
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 kryterium B - termin realizacji - Wykonawca winien zadeklarować termin realizacji zamówienia wyrażony w ilości dni kalendarzowych z przedziału od 1 do 25 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny wymiar dostawy tj. 25 dni kalendarzowych, a Wykonawca w kryterium B oceny ofert otrzyma 0 pkt.
Przypadek określenia przez Wykonawcę terminu dostawy powyżej 25 dni kalendarzowych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Oferty otrzymają Punkty zgodnie z informacja poniżej:
40 pkt – od 1 do 7 dni kalendarzowych;
30 pkt – od 8 dni do 13 dni kalendarzowych;
20 pkt – od 14 do 19 dni kalendarzowych;
0 pkt – od 20 do 25 dni kalendarzowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. Załączniku nr 1 do SWZ - Formularzu ofertowym;
b. Załączniku nr 1a do SWZ – Formularzu cenowym dla części 1
c. Załączniku nr 1b do SWZ – Formularzu cenowym dla części 2
d. Załączniku nr 1c do SWZ – Formularzu cenowym dla części 3
e. Załączniku nr 1d do SWZ – Formularzu cenowym dla części 4
e. Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;
f. Załączniku nr 3 do SWZ – Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu;
g. Załączniku nr 4 do SWZ – Oświadczeniu o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
h. Załączniku nr 5 do SWZ – Oświadczeniu wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium dla zadania nr 1, 2 i 3:
a. cena oferty brutto – 60 %
b. termin realizacji – 40%
Sposób oceny ofert:
Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – termin realizacji - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1 Kryterium A - cena oferty brutto - ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
Cmin
A = ------------------- x 60 pkt
Cbad
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60;
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 kryterium B - termin realizacji - Wykonawca winien zadeklarować termin realizacji zamówienia wyrażony w ilości dni kalendarzowych z przedziału od 1 do 25 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny wymiar dostawy tj. 25 dni kalendarzowych, a Wykonawca w kryterium B oceny ofert otrzyma 0 pkt.
Przypadek określenia przez Wykonawcę terminu dostawy powyżej 25 dni kalendarzowych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Oferty otrzymają Punkty zgodnie z informacja poniżej:
40 pkt – od 1 do 7 dni kalendarzowych;
30 pkt – od 8 dni do 13 dni kalendarzowych;
20 pkt – od 14 do 19 dni kalendarzowych;
0 pkt – od 20 do 25 dni kalendarzowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zakup i dostawa ogrzewaczy wody
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. Załączniku nr 1 do SWZ - Formularzu ofertowym;
b. Załączniku nr 1a do SWZ – Formularzu cenowym dla części 1
c. Załączniku nr 1b do SWZ – Formularzu cenowym dla części 2
d. Załączniku nr 1c do SWZ – Formularzu cenowym dla części 3
e. Załączniku nr 1d do SWZ – Formularzu cenowym dla części 4
e. Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;
f. Załączniku nr 3 do SWZ – Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu;
g. Załączniku nr 4 do SWZ – Oświadczeniu o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
h. Załączniku nr 5 do SWZ – Oświadczeniu wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium dla zadania nr 4:
a. cena oferty brutto – 60 %
b. okres gwarancji – 40%
Sposób oceny ofert:
Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji:
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B – okres gwarancji - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
3.1. Kryterium A- cena oferty brutto - ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
Cmin
A = ------------------- x 60 pkt
Cbad
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
3.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60;
b) Inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;
c) Jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
Zasady przyznawania punktów - Sekcja XX SWZ
3.2 Kryterium B –gwarancja asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgod-nie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - gwarancja oferty badanej jako suma kolumny nr 8 załącznika nr 1d do SWZ
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi: 120 miesięcy (5 poz. x 24 m-ce)
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi: 240 miesięcy (5 poz. x 48 m-cy)
3.2.1. W formularzu ofertowym w tabeli kolumna nr 8 Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji w każdej pozycji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej w da-nej pozycji, tj. powyżej 48 miesięcy, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja.
3.2.2 Wyznaczenie wartości punktów - Sekcja XX SWZ
3.2.3 Zasady przyznawania punktów - Sekcja XX SWZ
3.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasa-dą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym składa podmiotowe środki dowodowe:
1.2.1 W zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 ustawy Pzp – oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
1.2.2 W zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
1.2.3 W zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji z zastrzeżeniem pkt 1.4.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji VIII pkt. 1.1.1 pkt. 1.2.1-1.2.3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
1.4 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 z późn. zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór - załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1 oraz pkt. 1.2.1-1.2.3 składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione oraz zgodnie z art. 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa i montaż mobilnej sceny (cz. 1 zamówienia) oraz dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia efektownego do mobilnej sceny (cz. 2 zamówienia)
- Sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na oświetlenie energooszczędne na terenie gminy Pępowo
- Strzelnica w powiecie 2024 (konkurs nr 1/2024/CWCR)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.