eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok"¦wiadczenie us³ugi doradczej dla ROPS w Bia³ymstoku"



Og³oszenie z dnia 2024-10-24

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi doradczej dla ROPS w Bia³ymstoku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200149196

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: gen. George’a Smitha Pattona 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-688

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rops-bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Polityka Spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ugi doradczej dla ROPS w Bia³ymstoku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6a761403-12c3-4b65-8689-05700a2d9dc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00562704

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00041405/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 Us³uga specjalistyznego doradztwa z zakresu opracowania i aktualizacji dokumentów strategicznych dla pracowników ROPS

1.3.8 Us³uga specjalistycznego doradztwa w zakresie planowania oraz prowadzeniu badañ, diagnoz, analiz i ekspertyz dla pracowników ROPS

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim” w ramach realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027 (FERS), Dzia³anie 04.13: Wysokiej jako¶ci system w³±czenia spo³ecznego, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy podaje minimalne wymagania techniczne zwi±zane z
korzystaniem z Platformy, tj.:
8.1 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
8.2 komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, wszystkie dystrybucje Linuxa, lub ich nowsze wersje;
8.3 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa;
8.4 w³±czona obs³uga JavaScript;
8.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
8.6 szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
8.7 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zalecenia Zamawiaj±cego, dotycz±ce przesy³anej korespondencji:
9.1 Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z “Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
9.2 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
9.3 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
9.4 Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików wygenerowanych do podpisu podpisem zaufanym, którego warto¶æ dopuszczalna wynosi nie wiêcej ni¿ 10 MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików wygenerowanych do podpisywania podpisem osobistym w
aplikacji eDoApp, którego warto¶æ dopuszczalna wynosi nie wiêcej ni¿ 5 MB.
9.5 Ka¿dorazowo Wykonawca po podpisaniu dokumentu elektronicznego profilem zaufanym lub podpisem osobistym powinien dokonaæ weryfikacji poprawno¶ci z³o¿onego podpisu, z zachowaniem dopuszczalnych warto¶ci maksymalnych wielko¶ci podpisanych plików, dla podpisu zaufanego nie przekraczaj±cego warto¶ci równej 10 MB oraz podpisu osobistego
5MB.
9.6 Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
9.7 Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9.8 Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu b±d¼ wy¿szy SHA2 Art. 137. ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o
us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
9.9 Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
9.10 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9.11 Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

Pe³ne informacje dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych zawarte s± w rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W celu wykonania obowi±zku na³o¿onego art. 13 i 14 RODO , w zwi±zku z art. 88 ustawy o zasadach realizacji zadañ finansowanych ze ¶rodków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, informujemy o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych:
1. Administrator
Odrêbnymi Administratorami Pañstwa danych s±:
1.1 Minister w³a¶ciwy do spraw rozwoju regionalnego z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa (Instytucja Zarz±dzaj±ca);
1.2 Minister Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej z siedzib± przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 , 00-513 Warszawa (Instytucja Po¶rednicz±ca);
1.3 Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku, ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 15-688 Bia³ystok (dalej: „ROPS”).
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
2.1 Minister w³a¶ciwy do spraw rozwoju regionalnego: poczt± tradycyjn± (ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa), elektronicznie: IOD@mfipr.gov.pl;
2.2 Minister Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej: poczt± tradycyjn± (ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa), elektronicznie: iodo@mrips.gov.pl;
2.3 ROPS: poczt± tradycyjn± (ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 15-688 Bia³ystok), elektronicznie: iod@rops-bialystok.pl.
3. Cel przetwarzania danych:
Dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z realizacj± projektu „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim” w ramach FERS 2021-2027, w szczególno¶ci w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych pn.: „¦wiadczenie us³ugi doradczej dla ROPS w Bia³ymstoku”, numer postêpowania: DZP.26.1.20.2024, zawarcia umowy, realizacji zamówienia oraz dochodzenia ewentualnych roszczeñ z tytu³u zawarcia umowy, a tak¿e obowi±zku sprawozdawczego, potwierdzenia kwalifikacji wydatków.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
4. Podstawa przetwarzania:
Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i odbywa siê na podstawie:
4.1 art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w celu przygotowania, zawarcia i wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±;
4.2 art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu realizacji przez Administratora zadañ wynikaj±cych z przepisów prawa, w tym w zakresie zamówieñ publicznych a tak¿e w celu ustalenia, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami zwi±zanymi z zawart± umow± oraz wype³nienia obowi±zków zwi±zanych z archiwizowaniem dokumentów, na podstawie:
a) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r.;
b) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r.;
c) ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadañ finansowanych ze ¶rodków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027;
d) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych.
5. Dostêp do danych osobowych:
Dostêp do Pañstwa danych osobowych maj± pracownicy i wspó³pracownicy Administratora. Ponadto odbiorc± danych osobowych bêd± podmioty, których uprawnienie dostêpu do danych wynika z obowi±zuj±cych przepisów, w tym podmioty którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, organy sprawuj±ce funkcje nadzoru i kontroli nad realizacj± zadañ przez ROPS w Bia³ymstoku, a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie zawartych umów.
6. Okres przechowywania danych:
Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane, a nastêpnie archiwizowane przez okres 5 lat od dnia 31 grudnia roku, w którym zostanie zatwierdzony koñcowy wniosek o p³atno¶æ Projektu.

Pe³ne informacje w zakresie RODO zosta³y okre¶lone w rozdziale III SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.1.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi doradczej dla ROPS w Bia³ymstoku, w ramach projektu „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim”, Dzia³anie 04.13: Wysokiej jako¶ci system w³±czenia spo³ecznego, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027 (FERS), wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, w ramach typu projektów pn. Dzia³ania ROPS w zakresie us³ug spo³ecznych, pomocy spo³ecznej, ES i aktywnej integracji, s³u¿±ce w³±czeniu spo³ecznemu, realizowane na poziomie wojewódzkim.

Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci. Zakres us³ugi dla czê¶ci 1 zamówienia:
Czê¶æ 1: ¦wiadczenie us³ugi doradczej w zakresie planowania oraz prowadzenia badañ, diagnoz, analiz.

2. Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla czê¶ci 1 zamówienia, pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 7.1 do SWZ – Projektowanie postanowienia umowy dla czê¶ci 1 zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312320-8 - Us³ugi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W RAMACH 1 CZʦCI ZAMÓWIENIA, przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60%
1.2 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w ¶wiadczeniu us³ug doradczych (D) – waga 20%
1.3 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w realizacji badañ, analiz (BA) – waga 20%

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.

Pe³ny opis kryteriów oceny ofert znajduje siê w Rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w ¶wiadczeniu us³ug doradczych (D)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w realizacji badañ, analiz (BA)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi doradczej dla ROPS w Bia³ymstoku, w ramach projektu „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim”, Dzia³anie 04.13: Wysokiej jako¶ci system w³±czenia spo³ecznego, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027 (FERS), wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, w ramach typu projektów pn. Dzia³ania ROPS w zakresie us³ug spo³ecznych, pomocy spo³ecznej, ES i aktywnej integracji, s³u¿±ce w³±czeniu spo³ecznemu, realizowane na poziomie wojewódzkim.

Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci. Zakres us³ugi dla 2 czê¶ci zamówienia:
Czê¶æ 2: ¦wiadczenie us³ugi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych.

2. Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla czê¶ci 2 zamówienia, pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 7.2 do SWZ – Projektowanie postanowienia umowy dla czê¶ci 2 zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312320-8 - Us³ugi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W RAMACH 2 CZʦCI ZAMÓWIENIA przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

2.1 Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60%
2.2 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w ¶wiadczeniu us³ug doradczych (D) – waga 40%

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.

Pe³ny opis kryteriów oceny ofert znajduje siê w Rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w ¶wiadczeniu us³ug doradczych (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

- CZÊ¦Æ 1:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ 1 osob± (doradc±) skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, która ³±cznie spe³nia poni¿sze wymagania:
a) posiada wykszta³cenie wy¿sze;
b) posiada do¶wiadczenie zawodowe nie krótsze ni¿ 2 lata dotycz±ce badañ, analiz z obszaru polityki spo³ecznej.

- CZÊ¦Æ 2:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ 1 osob± (doradc±) skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, która ³±cznie spe³nia poni¿sze wymagania:
a) posiada wykszta³cenie wy¿sze;
b) posiada do¶wiadczenie zawodowe nie krótsze ni¿ 2 lata w obszarze opracowania lub aktualizacji dokumentów strategicznych z obszaru polityki spo³ecznej.

Przez pojêcie dokumentów strategicznych z obszaru polityki spo³ecznej nale¿y rozumieæ dokumenty takie jak: strategie, plany, programy i inne dokumenty okre¶laj±ce zasady prowadzenia tej polityki.

Na potrzeby niniejszego postêpowania obszar polityki spo³ecznej nale¿y rozumieæ jako obszary dotycz±ce: wyrównywania szans osób z niepe³nosprawno¶ciami, wspierania rodziny, systemu pieczy zastêpczej i adopcji, pomocy spo³ecznej i przeciwdzia³ania wykluczeniu spo³ecznemu, us³ug spo³ecznych, przeciwdzia³ania przemocy domowej, profilaktyki i rozwi±zywania problemów uzale¿nieñ, polityki senioralnej, ekonomii spo³ecznej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonych w Rozdziale VIII Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona przed³o¿y (na wezwanie Zamawiaj±cego) podmiotowe ¶rodki dowodowe tj.: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich wykszta³cenia i do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z: Za³±cznikiem nr 6.1 do SWZ dla czê¶ci 1, Za³±cznikiem nr 6.2 do SWZ dla czê¶ci 2.
3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
4. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym, zgodnie z:
- Za³±cznikiem nr 2.1 do SWZ dla czê¶ci 1,
- Za³±cznikiem nr 2.2 do SWZ dla czê¶ci 2.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
3.1 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ (takie same dla czê¶ci 1 i dla czê¶ci 2),
3.2 Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do z³o¿enia oferty (je¿eli dotyczy). Forma pe³nomocnictwa zosta³a wskazana w rozdziale XV SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja) (je¿eli dotyczy):
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3.1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dla czê¶ci 1 i czê¶ci 2 warunki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w §9, §10, §11 projektowanych postanowieñ umowy - Za³±cznik nr 7.1 do SWZ dla czê¶ci 1, Za³±cznik nr 7.2 do SWZ dla czê¶ci 2.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w dedykowanym do tego miejscu poprzez Platformê dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców w stosunku do których zachodzi okoliczno¶æ wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.), dalej ustawa, mianowicie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
2.1 Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.2 Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.3 Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy.
3. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k lub art. 5l Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z pó¼n. zm.), w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), tj. Wykonawców dzia³aj±cych na rzecz lub z udzia³em:
3.1 obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzib± w Rosji;
3.2 osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa w³asno¶ci bezpo¶rednio lub po¶rednio w ponad 50% nale¿± do podmiotu, o którym mowa w ppkt 3.1 niniejszego ustêpu; lub
3.3 osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów dzia³aj±cych w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w ppkt 3.1 lub 3.2 niniejszego ustêpu,
Zgodnie z art. 5l rozporz±dzenia 833/2014: Zakazuje siê udzielania bezpo¶redniego lub po¶redniego wsparcia, w tym udzielania finansowania i pomocy finansowej lub przyznawania jakichkolwiek innych korzy¶ci w ramach programu Unii, Euratomu lub krajowego programu pañstwa cz³onkowskiego oraz umów w rozumieniu rozporz±dzenia (UE, Euratom) 2018/1046, na rzecz jakichkolwiek osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzib± w Rosji, które w ponad 50 % s± w³asno¶ci± publiczn± lub s± pod kontrol± publiczn± w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolno¶ci polega siê w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówieñ publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % warto¶ci zamówienia

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.