Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00415563/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Dąbrowa Górnicza wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: architektura@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Dąbrowa Górnicza wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ebdd08a-bfd1-4818-8d34-6405d824f78b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Sporządzenie planu ogólnego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WUA.271.4.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego miasta Dąbrowa Górnicza wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem (na podstawie uchwały inicjującej nr LXIV/1145/2024 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 20 marca 2024 r.), na zasadach i w terminach określonych w :
a) „projekcie umowy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
b) „harmonogramem rzeczowo -finansowy realizacji przedmiotu umowy ”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy
c) „umową powierzenia przetwarzania danych osobowych”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy
d) Formularzem ofertowym, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia zostanie sporządzony zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, urbanistycznej, obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z:
1) Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej dalej „ustawą”;
2) Ustawą z 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze;
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów;
4) Ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach odziaływania na środowisko
5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego;
6) Innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
Uwaga:
Ilekroć w treści niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one przywołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania.
3. Formę opracowania, sposób wykonania i zakres zamówienia określono w projekcie umowy wraz jej załącznikami.
4. Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań́ wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność́, a także własność́ nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Przeniesienie praw, nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.
5. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w formie końcowej, a w przypadku braku odbioru przedmiotu zamówienia w formie końcowej od dnia zakończenia obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491385,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491385,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): A2P2 architecture & planning Monika Arczyńska- Lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Smart Community Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591844398 Lider , 8952238983- Uczestnik
7.3.3) Ulica: Pileckiego 8/3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-225
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491385,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1 oferta złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum w składzie : lider i uczestnik -wszyscy Wykonawcy należą do sektora MŚP.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Usługa ochrony fizycznej w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Al.J.Piłsudskiego 92, Sienkiewicza 6a, Tysiąclecia 20 i Wyszyńskiego 1 w Dąbrowie Górniczej
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
- Bieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez Miejski zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej - 2 zadania
- Przewóz osób niepełnosprawnych korzystających z pobytu w Dziennym Domu "Senior-WIGOR" w Dąbrowie Górniczej
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY REGIMIN
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Kłodawa wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego na potrzeby Planu Ogólnego Gminy Kłodawa.
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Opatówek
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Regnów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.